Killing Arrow absoluut. Sommige pijlen lijken net shells, ook goed rond! Alleen voor de prijs hoef ik ze volgend jaar niet...
Dit jaar had ik Ninja 3 voor 13 euro per pakket (palletprijs van 20 euro + 35% korting). Wat een superpijlen waren dat zeg, zeker voor die prijs! Voor 30 euro (de adviesprijs) hoef je het niet te doen, maar voor 13-20 euro zijn het qua prijs/kwaliteit de beste in Nederland denk ik. Er zit een glitter en 2 peony+crackling boeketten in die niet al te interessant zijn, maar de rest van het pakket is zeer goed te noemen! Vooral de grote groene peony, de grand crackling en die ene met het palm effect zijn top.
Rocket Boom is erg mooi, maar de burst is eruit en dat vind ik wel jammer.
Verder de Imperial Rockets 6 pijlen voor 10 euro, dit jaar had ik ze voor 6,50eur. Wat was ik door die dingen verrast zeg! Er zijn 2 pijlen die voor die prijs gewoon normaal zijn (burst en groene of rode peony) maar de anderen zijn echt super! Ook echt mooie en gevarieerde boeketten! Burst is bij alle pijlen ook in orde. Volgend jaar neem ik er echt meer van!
Buren hadden een jaar of 2 geleden Moonwalkers en ik moet zeggen dat is wel het origineelste effect dat ik ooit heb gezien bij legale pijlen.
Verder natuurlijk de Cruise Rockets. Mooie silvertail, lekkere crackling, harde fluit. Brüllende Schwiegermutter ook, alleen die wil nog wel eens gevaarlijk naar beneden komen vallen (terwijl die nog afgaat).
Extreme Bang Rockets. Goeie burst, ti boeketje en nog wat crackling. Voor 6,75 (ik had ze voor 4,39) zijn het echt leuke pijlen voor 's avonds.
Sample Rockets (die namaak zinks, 9001, 9015, 9030) waren flutpijlen. Zeker de 9030 pijlen die supergroot eruit zien maar amper burst of boeket hebben. 9015 waren nog wel te doen, maar voor die prijs zijn ze echt vreselijk.
Even denken hoor... De Sky Thunders van Pyro Power waren verrassend hard.
Verder kan ik even nergens opkomen.