Welke pijlen vind jij het mooist?

Ik heb tot nu toe eigelijk maar 3 goede pijlen pakketten gehad.

1) rocket boom, goede pijlen met een uniek effect voor een goede prijs.

2) titan, prima pijlen met een mooi rond boeket. Helaas maar in een effect te krijgen en een beetje aan de prijs.

3 light year. Pijlen met een top burst. Effecten zijn niet altijd zo groot en 1tje steeg bij mij niet op.

Turbo clash voor mij, Sky runners (china red) vond ik vergelijkbaar goed alleen had ik veel verschil in stijghoogte

Dat kan best kloppen ze hebben de stijglading van de pijlen vorig jaar veranderd, zeker nog wel een punt waar ze in China aan moeten werken ik had ook een paar pijlen tussen zitten die moeite hadden om de lucht in te gaan, er was zelfs eentje die helemaal niet de lucht inging toen moest ik ff een sprintje trekken.

Ik vond de Moonlight Rockets van BurnIt ook zeker niet verkeerd!
Goede bursts met mooie boeketten. Een soort budgetversie van de Light Year. (Light Year was ook wel iets beter)
Maar voor 14,95 prima pijlen.

Ik had vorig jaar de Black Thunder Rocket van Cafferata gratis gekregen bij vuurwertoppers, Normaal kost hij 5,95 per 1pijl, Was echt een hele mooi pijl!!

Iemand die nog wat goeie pijlen weet van Zena, Vwktotaal of lesli dit jaar?
Vorig jaar had ik light year pijlen, die vielen een beetje tegen vond ik.

Zonder twijfel de Space Invasion pijlen. Vorig jaar gehad en ik vond ze een stuk beter dan Light Year. Als je meer geld kunt uitgeven dan zijn de Zink pijlen het beste dat je in Nederland kunt krijgen.

De rockies van Lesli zijn zeer mooi 33 gram per pijl.
Groot en mooi uitgewerkte boeketen, Ze zijn veel beter dan de light year.

ben eigenlijk geen vuurpijlen fan maar als ik moet kiezen kies ik voor die ninja pijlen van wolf. Tis alleen wel al weer een paar jaar terug dat ik die gehad heb dus weet niet of ze nu nog zo zijn.

ben eigenlijk geen vuurpijlen fan maar als ik moet kiezen kies ik voor die ninja pijlen van wolf. Tis alleen wel al weer een paar jaar terug dat ik die gehad heb dus weet niet of ze nu nog zo zijn.

Helemaal mee eens, vond dat echt de betere pijlen die ik ooit heb gehad samen met de rocket show van diamond collection

Back
Bovenaan