Welke pijlen vind jij het mooist?

Dit jaar is wel een beetje een pijlenjaar voor mij, ben zelf nogal gek op pijlen en de killing arrow staat tot dusver dik aan kop. Misschien dat er nog verandering in komt aangezien ik dit jaar aardig wat ga testen. Hieronder een kleine opsomming:
Killing arrow(duh)
Light Year
Black Smith Rockets
Full House
Super Sky Show
Shooter kit 24(en 12)
Zink pijlen
Rocket boom
Ninja III
Fire pakketje
High Four
Hier zitten dus pijlen bij waarvan de meeste zeggen dat ze het beste zijn van NL. Na morgen(hopelijk met beeldmateriaal) laat ik even weten, wat na mijn mening, de beste zijn van NL. Na een avondje kroeg kan ik me niet alle pijlen herinneren die ik heb, maar ik zal z.s.m. toevoegen als ik iets heb gemist.

Ben erg nieuwsgierig, daar ik ook wel pijlengek ben!
Had trouwens ook nog de cruise rockets gehaald, wat fluiten die dingen achtelijk hard zeg :D mooi mooi

Ik zeg nu met zekerheid dat de Killing Arrows absoluut de beste pijlen van Nederland zijn. Uit de 40 grammers komt echt een enorm effect tot aan de grond! Toppers!

Dit jaar was het erg moeilijk te beslissen. Ik denk dat ik van de killing arrow op de zink pijlen overstap. De grote killing arrow pijlen zijn qua effect echt GROOT. Toch vind ik de zinkpijlen over het algemeen beter, de gouden effecten zijn echt super, mooi groot effect en iedereen stond er echt van te kijken. De burst is alleen niet echt hard maar dat maakt het effect meer dan goed.

Kan iemand mij vertellen waarom je vuurpijlen zou willen kopen, los van het feit dat ze hoger gaan dan cakes???

Kan iemand mij vertellen waarom je vuurpijlen zou willen kopen, los van het feit dat ze hoger gaan dan cakes???

Heb jij ooit een grote vuurpijl van 40 of meer gram gezien? Geweldige effecten en het is leuk voor in de vooravond. Na 0:00 steek ik zelf ook liever cakes af. Ook het opstijgen is gewoon zo cool!

vond dit jaar zelf de Light year toch de beste pijlen vanwege de toch erg goedkope pijlen met een gigantisch groot rond effect toppertjes zijn dit!

100% zeker de killing arrow, wat een enorme effecten komen daar toch vanaf zeg!:) Ik stond weer met open mond naar de grootste bollen van de killing arrow te kijken, deze zijn nog beter als de light year, in plaats van light year ga ik volgend jaar toch echt voor de killing arrow:). Als je een klein budget hebt, is de rocketboom zeker een aanrader, prachtige ronde effecten, ook het smiley effect doet het goed in de buurt hier:)

Helemaal geen. Ik heb het een beetje gehad met pijlen. Ze zijn leuk, maar ook gevaarlijk.

Gisteren een pijl afgestoken uit het Sample pakket van Cafferata, die knalde gelijk al uiteen waarna de stijgmotor ook nog eens afging. Omstanders en ikzelf werden vol geraakt door de sterren... Dat kan gewoon niet! Zeker niet voor een pakket wat 60 euro kost!

Heb dit jaar toch wel weer de light year pijlen gekocht. Blijft toch een super setje van 10x 40 gram voor 30 euro. Een paar op de vooravond afgestoken en de rest vergeten. Liggen er nu nog 4 voor een mooie gelegenheid.

ik had met deze jaarwisseling zo wel mooie pijlen als tegen vallende pijlen

-de thorr light yearpijlen 10stuks in een pakket zeer mooie pijlen en waar voor je geld. 29,95euro

- de waardeloze pijlen warenexpressvan broekhoff niet dat broekhoff een slechte importeur is ofzo maar de express pijlen mogen ze van mij wel ietsje meer burst geven. de prijs was het ook niet waard 15euro

DE FREAKY FLYERS VAN LESLI!!!

hehe grapje:D

nee als ik mijn keuze moet maken, hebben de: moonwalkers en light year(vooral) echt een grote voorsprong op de rest vanuit nl!

Laatst bewerkt:
Ik stook ze tegenwoordig in de avond, maar hoef er ook geen ladingen meer van te hebben, zoals vorig jaar. Maar ze horen er wel bij :) Ik heb lang niet alle pijlen gezien natuurlijk maar ik vond Light Year de BESTE pijlen, en de Killing Arrow de MOOISTE. Kwaliteit (gevuldheid en vorm) van Light Year is subliem, maar het goud en boeketgrootte van Killing Arrow is bruter en geeft dan gewoon een groter 'wauw'-effect.

Rocket Boom blijven ook goed natuurlijk :)

Secret signs waren dit jaar wel grappig, Soort van rocket boom! Rocket boom waren ook wel leuk.

Light year waren sommige echt subliem terwijl andere een beetje in het niets vielen!

Positief vielen mij dit jaar Multi Colour Rockets van pro line op! Lekker boeket, goede prijs en gelukkig geen overdreven omhulsel!

Brilliant rockets zijn ook mooi maar erg prijzig waardoor het algemeen waardeoordeel bij mij wat minder is!

prijs/kwaliteit technisch vind ik light year en multi colour rockets beide zeer goed!

Puur op kwaliteit lettend vind ik de light year toch wel het beste van wat ik ken.

Trouwens de Imperial pijlen waren ook prachtig en lekker goedkoop!

zink pijlen en de light year vond ik dit jaar mooie pijlen hebben, verde had ik ook spaced pijlen en deze vielen ook niet tegen!!

Na meer dan tien jaar geen pijlen te hebben gekocht heb ik dit jaar "Killing Arrow" van Wolff geschoten, vanwege de positieve reacties op dit forum.

Het zijn inderdaad de mooiste Nederlandse pijlen die ik tot nog toe gezien heb.

Tegelijkertijd vielen ze volstrekt in het niets bij het enorme vuurwerkgeweld dat hier in de straat losbarstte na middernacht. Ik heb dan ook besloten weer minimaal tien jaar over te slaan voordat ik nog eens pijlen koop :)

Naast de Killing Arrow pijlen heb ik een nieuwe favoriet:
Donder en Bliksem van Marijn!
Geweldige pijlen die vrij weinig onder doen aan de Killing Arrow pijlen. Geweldig grote en unieke effecten. Ook zijn de pijlen zéér goed afgewerkt. Echt een aanrader!

Naast de Killing Arrow pijlen heb ik een nieuwe favoriet:
Donder en Bliksem van Marijn!

Ik ken de Killing Arrow pijlen zelf niet. Maar de Donder en Bliksem is voor mij echt favoriet! De dreunen zijn echt ongezond hard! Vraag me sterk af of er niet stiekem meer dan 2 gram flash in zit. De boeketten zijn super rond, en de uitwerkingen echt uniek. Mooie glitter willows, en nog mooiere zwerm-achtige boeketten met pistil. Ze stijgen ook altijd feilloos op.
Donder en bliksem is beter en voordeliger dan de Luchtgeweld pijlen van Marijn.

Back
Bovenaan