Welke pijlen vind jij het mooist?

Ik heb in de loop der jaren wel een aantal leuke pijlen pakketten gehad. Dit zijn mijn toppers:
- light year (zena) goede pijlen zonder te veel opsmuk wat uiterlijk betreft.
- Blue Moon (Jorge) heb deze pijlen er een keertje bij gekregen en deze hebben behoorlijk grote effecten. Weet alleen niet of ze nog ergens te verkrijgen zijn. Ze zijn echter wel vrij prijzig (geloof 35 euro voor 5 pijlen)
- Van het pakket Ceasars Gold (Schuurmans) vond ik de purple rain en de red palm bombard erg mooi. Vooral die laatste blijft erg lang hangen.
- De rocket boom (Beko/Schuurmans) vond ik ook goed. De effecten zijn mooi rond, zo zie je ze niet vaak. Daarnaast maakt de prijs van E 10/E 12,50 voor 5 pijlen het ook nog eens interessant.

Ik raad jullie die power shells en titan aan dat zijn heerlijke dingen
power shells zijn van broefhof, beiden pijlen zijn met een bol bovenop

Heb afgelopen jaar de Crusader 1 pijlen en Killing arrow in huis gehaald. Beide pakketten zijn me zeer goed bevallen. Van Killing Arrow weet iedereen het inmiddels wel, maar ik was dus aangenaam verrast door de Crusader pijlen :)

Mooiste pijlen ooit? Uiteraard de vuurpijlen uit The Bag.
Pure nostalgie, iedereen herinnert zich het nog wel.

Iedereen weet inmiddels wel dat light year, killing arrow, zink nl en rocket boom tot de beste pijlen van Nederland behoren. We zijn echter een jaartje verder en schop dit topic weer omhoog. Dus ik ben wel benieuwt of jullie ervaring hebben met nieuwe pareltjes onder de vuurpijlen.

Vind de sky runners 2013 van China red erg mooi dit jaar zeker prijs - kwaliteit gezien maar ook vanwege de enorme boeketten die hier vanaf komen. Zeker een aanrader voor 2014 !!

Moet er wel bij zeggen de filmpjes die te zien zijn op internet is waarschijnlijk nog de oudere versie, vorig jaar zijn de pijlen goed aangepakt zoals grotere boeketten en de stijglading is hierbij veranderd.

als ik niet naar de prijs kijk zou ik de killing arrows toch wel de beste pijlen van nederland vinden.

De Goliath pijl van Wolff Vuurwerk. Een keer gehad en het effect vind ik gewoon top maar de grote van het effect is totaal niet geloofwaardig. Vanwege de ring toch mijn favoriete pijl.

Hoezo "China filmpje" :D

Laatst bewerkt:
Goldmembers van Next Generation vind ik wel mooie pijlen. Prijs is wat aan de hoge kant. 29.95 voor 4 pijlen.

Filmpje gevonden op YT

Turbo clash voor mij, Sky runners (china red) vond ik vergelijkbaar goed alleen had ik veel verschil in stijghoogte

Precies... die lijkt in het echt nergens op. Veel te duur voor een laffe pijl.
Een vriend die met mij oud en nieuw vierde had dat ding of iets vergelijkbaars van wolff maar ik vond hem lang niet slecht. Zeker geen 12 euro waard maar wel een enorme burstknal en flink effect.

Zelf had ik de rocket boom van beko al een aantal jaar op zolder liggen en deze heb ik de lucht ingejaagd, maar daar vond ik eigenlijk vrij weinig aan. Weliswaar mooie en originele effecten maar wel wat aan de kleine kant. Het leukst vond ik de thunderflash van vuurwerktotaal/original. Weliswaar maar 1 effect maar een super ding om gratis te krijgen of voor 1 euro in de stock verkoop

Turbo clash vind ik qua sierpijl de beste pijlen gezien de kwaliteit en prijs. Maar wat voor mij echt de beste en mooiste pijlen zijn vind ik de China Red extreme thunder rockets flinke knal met felle crackling en stijglading. Koop er ieder jaar meerdere pakken van voor zowel overdag als in de vooravond en blijf me ermee vermaken.

Pijlen die een ereplaats van mij krijgen zijn de Sun warriors van Wolff. Schijnen al lang uit productie te zijn, maar ieder jaar tot nu toe nog een paar pakjes op de kop kunnen tikken en zo beetje een voorraad opgebouwd :p. Top pijltjes met een flinke schelle fluit waar je niet te dichtbij moet staan zo fel en hard. De klap is niet de hardste, maar geeft wel heel veel snippers die je overdag goed naar beneden kan zien dwarrelen, wat er best mooi uitziet.

Back
Bovenaan