Welke pijlen vind jij het mooist?

Dit jaar bevielen de Light Year pijlen weer prima. Alleen die dopjes gaan er zo moeilijk af.

De rockies van Lesli zijn zeer mooi 33 gram per pijl.
Groot en mooi uitgewerkte boeketen, Ze zijn veel beter dan de light year.

Die zien er inderdaad echt gruwelijk uit! Zijn ze in het echt zoals op het filmpje van VuurwerkPlanet? Zijn wel bijna 2 x zo duur als de Light Year, maar die vind ik veel te hoog gaan waardoor het boeket me erg tegenvalt.

Vorig jaar de space invasion gehad en die waren zeker vet! En dit jaar de killing arrow besteld eens kijken hoe die zijn, lees iig goeie reacties over:)

Wie bereid is wat te betalen voor een goede set pijlen kan ik de Space Cowboys van Lesli van harte aanraden!

Laatst bewerkt:
Die zien er inderdaad echt gruwelijk uit! Zijn ze in het echt zoals op het filmpje van VuurwerkPlanet? Zijn wel bijna 2 x zo duur als de Light Year, maar die vind ik veel te hoog gaan waardoor het boeket me erg tegenvalt.

Het filmpje van VuurwerkPlanet komt aardig overeen.
Vijf verschillende pijlen waaronder multicolor peony.
Bij Meliora in MIddenmeer tot 30 November met 20% korting.

Vorig jaar de space invasion gehad en die waren zeker vet! En dit jaar de killing arrow besteld eens kijken hoe die zijn, lees iig goeie reacties over:)

Een aantal jaar geleden was ik ook onder de indruk van Killing Arrow, maar afgelopen jaar heb ik ze naast de Space Invasion pijlen afgestoken, en dan is het toch echt minder.

De Rocket Boom pijlen van Schuurmans zijn trouwens ook altijd geweldig.

event signal v-5 (rubro) hele mooie pijlen
light year pijlen (zena) 10 stuks voor 20€ erg goed
sky runners china red vind deze persoonlijk net iets beter dan de light year

Wat pijlen betreft heb ik het liefst een setje pijlen die als een malle uit de startblokken gaan, het liefst vergezeld van een lekker vonkenspoor. Het boeket boeit me niet zo. In het verleden was ik fan van de Proline pijlenpakketten. Iemand nog aanraders?

ik vind de lightyear pijlen erg goed. Ze zouden wel nog beter zijn als ze iets minder hoog gingen.

10 stuks, 40 gram per pijl, 20 euro. Daar kan je niet tegenop

Back
Bovenaan