Waarschijnlijk komt het kabinet vrijdag of anders dinsdag met een besluitWanneer is het zeker of er wel of geen verbod komt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarschijnlijk komt het kabinet vrijdag of anders dinsdag met een besluitWanneer is het zeker of er wel of geen verbod komt?
Wanneer is het zeker of er wel of geen verbod komt?
ja echt dat hèVandaag word de motie besproken in de Tweede Kamer.
Ik verwacht niet dat daar gelijk een besluitvorming kan plaatsvinden.
Officieel in ieder geval niet.
Dat zal dan vrijdag volgen.
En dat zal dan weer tijdens het corona persmoment van Rutte en De Jonge benadrukt worden volgende week dinsdag: 'het gaat onwijs goed, we zitten nu op 400% minder besmettingen dan 2 weken geleden maar toch gaan we gezelligheid en traditie verbieden.'
Wanneer is het zeker of er wel of geen verbod komt?
En dan pleuren de meeste grote steden/gemeenten er een gemeentelijk verbod achteraan. Zeg nou maar lekker dag met je handjeIs gewoon zeker. Het gerucht is er, partijen erkennen openlijk het te steunen, de anti vuurwerk lobby is al in de media geweest blij met het besluit te zijn en zelfs kamerleden van de VVD bevestigen nu dat er een verbod gaat komen dit jaar.
Je houd jezelf voor de gek als je denkt dat er nog hoop is. Die is er niet voor dit jaar. Je moet hopen dat dit verbod slechts enkel voor dit jaar is want als het dit jaar goed gaat gaan we nooit meer terug zoals het was.
Yups daar ben ik idd ook bang voor. Beide uitkomsten valt in hun voordeel ter verdraaienOf oud en nieuw nu rustig verloopt of met rellen, ze kunnen het toch altijd in hun eigen voordeel draaien. Oh oud en nieuw is rustig verlopen, kunnen we dit aankomende oud en nieuw ook wel aanhouden. En als oud en nieuw tot rellen komt zeggen ze sowieso afschaffen. Dus wat er ook gebeurt met oud en nieuw, ik ben bang dat ze het allemaal allang geregeld hebben...![]()
Er is vandaag geen debat alleen stemmingnou mag hopen dat de stemming zo wel te volgen is. ik kan de debatten nu niet zien door foutmeldingen
De cijfers op dindsdag zijn altijd later dan normaal omdat de weekcijfers ook bekend worden gemaakt.
Update: Geen stemming, de moties worden aangehouden.
Vraag is alleen of dat wat uit gaat maken....