UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed bericht van de EU, ik had nog wel wat vertrouwen in het kabinet, maar dat begint steeds meer af te nemen!
Het lijkt verdomme wel een dictatuur!

Interessant stukje:

"In enkele gevallen ziet het Europees Parlement een risico van machtsmisbruik. Zo moeten de noodbevoegdheden niet worden misbruikt voor het doorvoeren van wetgeving dat geen betrekking heeft op het coronavirus. Ook demonstraties tegen controversiële maatregelen mogen niet worden verboden omwille van de bestrijding van het virus."

Dit is wel nu gebeurd, men heeft corona gebruikt om een verbod in te stellen terwijl cijfers iets anders aangeeft en dus totaal ongerechtvaardigd is om dit door te voeren. Rechtszaak aanspannen en naar het Europese hof gaan.

Interessant stukje:

"In enkele gevallen ziet het Europees Parlement een risico van machtsmisbruik. Zo moeten de noodbevoegdheden niet worden misbruikt voor het doorvoeren van wetgeving dat geen betrekking heeft op het coronavirus. Ook demonstraties tegen controversiële maatregelen mogen niet worden verboden omwille van de bestrijding van het virus."

Dit is wel nu gebeurd, men heeft corona gebruikt om een verbod in te stellen terwijl cijfers iets anders aangeeft en dus totaal ongerechtvaardigd is om dit door te voeren. Rechtszaak aanspannen en naar het Europese hof gaan.

Zou wel zuur zijn voor de mensen die niet naar België zijn gegaan om wat voor smoesje dan ook nu heel hun budget in cat. 1 hebben gestoken als het verbod niet terecht is en terug word gezet.:D

Schijt aan kabinet! Ze hebben ook schijt aan ons!! Ze luisteren niet eens. Niet meer stemmen op die mongool van, een rutte gewoon knallen mensen!!

Ik worstel hier wel mee hoor. Stel dat het wordt teruggedraaid en het gaat, net zoals met een verbod, mis. Wat voor onherstelbare schade levert dat dan op, politiek gezien?

Zou het niet toe te juichen zijn dat er wél 100% succesvol gehandhaaft kan worden en 100% wat bekeurd wordt, illegaal spul gebruikt. Zelfde als diegenen die op de SEH etc. behandeld worden illegaal spul gebruikte? Is dat niet de redding van de branche die we zoeken?

Begrijp me niet verkeerd, voordat ik verkeerd word neergezet , ik baal hier ook enorm van.
Ik zoek alleen naar antwoorden en hoe nu voorwaarts. Ik worstel met het idee dat we er alles aan doen het verbod alsnog van tafel te krijgen, lukt, en toch de deksel in februari op onze neus krijgen.

Want reken maar dat de politiek niet nog een keer tot november gaat wachten.

Ik worstel hier wel mee hoor. Stel dat het wordt teruggedraaid en het gaat, net zoals met een verbod, mis. Wat voor onherstelbare schade levert dat dan op, politiek gezien?

Zou het niet toe te juichen zijn dat er wél 100% succesvol gehandhaaft kan worden en 100% wat bekeurd wordt, illegaal spul gebruikt. Zelfde als diegenen die op de SEH etc. behandeld worden illegaal spul gebruikte? Is dat niet de redding van de branche die we zoeken?

Begrijp me niet verkeerd, voordat ik verkeerd word neergezet , ik baal hier ook enorm van.
Ik zoek alleen naar antwoorden en hoe nu voorwaarts. Ik worstel met het idee dat we er alles aan doen het verbod alsnog van tafel te krijgen, lukt, en toch de deksel in februari op onze neus krijgen.

Ja wat als Groenlinks wroeging krijgt, wat als...nee dank je

Ze komen Zoiezo weer wel met wat nieuws opzetten om.het te verbieden

Sterk punt PJC, ik heb precies hetzelfde om eerlijk te zijn. Mocht dit door een compleet godswonder alsnog van tafel worden geveegd zijn we nog lang, lang niet van het gedonder af. Sterker, het kan best dat wanneer Brussel beslist dat de ‘normale’ procedure doorlopen moet worden dit alsnog wordt gedaan, de tijdelijkheid verdwijnt en het hele gebeuren per 2021 alsnog gewoon definitief klaar is.

Maar! Dat is dan, nu is nu. Nu is het zaak dat deze farce de weerstand krijgt die het verdient, dat er gereageerd wordt op een kabinet dat noodwetgeving schaamteloos misbruikt voor de waan van zieke, treurige, seniele geesten als Jesse Klaver. Mocht dat opleveren dat we dit jaar mogen knallen: mij hoor je niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan