Vuurwerkperdoos [UPDATE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf ook niets vernomen en ga er dan ook vanuit dat ik gewoon kan afhalen op de dag en tijd die ik vorig jaar heb aangegeven.

Goedenmiddag

Zijn we druk mee om te kijken hoe we dit het beste kunnen gaan organiseren maar het komt goed ieder die er recht op heeft zal dit ook gaan krijgen, daar staan we garant voor :wink::wink:

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hi Marcel,

Is hier al meer duidelijkheid over? De afhaaldagen komen natuurlijk al snel dichterbij. :)

Goeiedag, het is dan bijna zover, na 2.5 jaar een verbod kunnen wij bijna het vuurwerk ophalen. Jammer dat ik zojuist hier lees dat de webshop dit jaar gesloten is gebleven.

Nu was ik de bonnen weer aan het bekijken. Klopt het dat de vwpd afhaal locatie nogsteeds op het adres in Geesteren is:

Breemhaarsweg 2, 7678 TJ, Geesteren (ov)

Bedankt voor de reactie, en hopelijk nog vele jaren legaal vuurwerk! :kerst:

Goeiedag, het is dan bijna zover, na 2.5 jaar een verbod kunnen wij bijna het vuurwerk ophalen. Jammer dat ik zojuist hier lees dat de webshop dit jaar gesloten is gebleven.

Nu was ik de bonnen weer aan het bekijken. Klopt het dat de vwpd afhaal locatie nogsteeds op het adres in Geesteren is:

Breemhaarsweg 2, 7678 TJ, Geesteren (ov)

Bedankt voor de reactie, en hopelijk nog vele jaren legaal vuurwerk! :kerst:

Dat klopt flooi.

Blijkbaar zijn de dozen Palmwave Power verkeerd ingepakt door de importeur.

Hier kan Valk niets aan doen! En ook zij zijn dan ook onaangenaam verrast hierdoor.

In mijn karton Palmwave power zitten 12 x evil dream helaas, i.p.v. 2 x 6 st. Assortimenten.

Nogmaals Valk kan hier niets aan doen, ze werken aan een oplossing voor mij.

Laatst bewerkt:
Net een karton palmwave power 2 x 6 unieke potten opgehaald. Tenminste dat dacht ik. Bij uitpakken thuis bleek er 12 x evil dream in te zitten helaas. Zo maar eens ff contact opnemen of dit nog opgelost kan worden.

Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Volgens mij paar jaar geleden ook al zulke dingen met samengestelde cakeboxen waar meerdere van dezelfde cake in zat.
Bedankt voor het melden, wij gaan zo wel ff extra controleren!

Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Volgens mij paar jaar geleden ook al zulke dingen met samengestelde cakeboxen waar meerdere van dezelfde cake in zat.
Bedankt voor het melden, wij gaan zo wel ff extra controleren!

Goedenmorgen

Helaas ligt dit probleem bij rubro vuurwerk en niet bij ons, de doos is ook gewoon netjes de palmwave power en in dit geval de inhoud anders( dat kunnen wij van de buitenkant ook niet zien).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Net een karton palmwave power 2 x 6 unieke potten opgehaald. Tenminste dat dacht ik. Bij uitpakken thuis bleek er 12 x evil dream in te zitten helaas. Zo maar eens ff contact opnemen of dit nog opgelost kan worden.

Had je die op marktplaats besteld ? (Geintjuhh)

Fucked up… ben al weken bezig om hier antwoord op te krijgen, maar geen antwoord gekregen van Subarufreak…

Helaas een paar dingen die er niet waren. Mjb box en zenacakebox waren er niet (geld komt terug)
Triple X helaas de 2022 batch gekregen terwijl we de 2019 zouden krijgen. Geisterblitz daarentegen de 2020 batch ontvangen ipv 2022. Vond het met deze locatie wel een hele vooruitgang :thumbup:, zo was het in Nijverdal ook lekker rustig! :D

Daar valk vaste prik is de 29e stond ik er vanmorgen na een rit van 2 uur. Was ik ff vergeten dat ik bonnen op de 30e had en mijn spullen waren dus helaas ook niet ter plaatse. Morgenvroeg maar weer haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan