Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij hebben vorig jaar december al bericht gehad, misschien dat je daar moet zoeken in je mail?Ik heb zelf ook niets vernomen en ga er dan ook vanuit dat ik gewoon kan afhalen op de dag en tijd die ik vorig jaar heb aangegeven.
Goedenmiddag
Zijn we druk mee om te kijken hoe we dit het beste kunnen gaan organiseren maar het komt goed ieder die er recht op heeft zal dit ook gaan krijgen, daar staan we garant voor
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goeiedag, het is dan bijna zover, na 2.5 jaar een verbod kunnen wij bijna het vuurwerk ophalen. Jammer dat ik zojuist hier lees dat de webshop dit jaar gesloten is gebleven.
Nu was ik de bonnen weer aan het bekijken. Klopt het dat de vwpd afhaal locatie nogsteeds op het adres in Geesteren is:
Breemhaarsweg 2, 7678 TJ, Geesteren (ov)
Bedankt voor de reactie, en hopelijk nog vele jaren legaal vuurwerk!![]()
Net een karton palmwave power 2 x 6 unieke potten opgehaald. Tenminste dat dacht ik. Bij uitpakken thuis bleek er 12 x evil dream in te zitten helaas. Zo maar eens ff contact opnemen of dit nog opgelost kan worden.
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Volgens mij paar jaar geleden ook al zulke dingen met samengestelde cakeboxen waar meerdere van dezelfde cake in zat.
Bedankt voor het melden, wij gaan zo wel ff extra controleren!
Net een karton palmwave power 2 x 6 unieke potten opgehaald. Tenminste dat dacht ik. Bij uitpakken thuis bleek er 12 x evil dream in te zitten helaas. Zo maar eens ff contact opnemen of dit nog opgelost kan worden.
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Volgens mij paar jaar geleden ook al zulke dingen met samengestelde cakeboxen waar meerdere van dezelfde cake in zat.
Bedankt voor het melden, wij gaan zo wel ff extra controleren!
Het is helaas de Final Citrytrip geworden maar daar kan Valk in deze ook weinig aan doen.Kunnen jullie de Ultimate Citytrip met 6 cakes uitleveren voor de mensen die dat hebben doorgeschoven of komt daarvoor de Final Citytrip in de plaats?
het zijn 5 cakes, moskou zit er niet bijHet is helaas de Final Citrytrip geworden maar daar kan Valk in deze ook weinig aan doen.