Vuurwerkperdoos [UPDATE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie de Ultimate Citytrip met 6 cakes uitleveren voor de mensen die dat hebben doorgeschoven of komt daarvoor de Final Citytrip in de plaats?

Goedenavond members/ freaks

Zouden iedereen die nog geen bericht van ons hebben gehad een mail willen sturen naar [email protected].
Ps het is mogelijk dat onze mail in je spambox terecht is gekomen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Vergeet ook niet dat deze mail vorig jaar al is verstuurd he? Die van mij heb ik net na sinterklaas ontvangen rond 8 december. Maar op 1 december is er reeds een mailing uitgestuurd als ik het goed heb.

Oftewel: het kan enige tijd geleden zijn geweest. Ik moest ook ff in mijn mail spitten om de juiste bevestiging te vinden :D Ik ga er dan ook vanuit dat al deze producten netjes uitgeleverd worden en Valk kennende zit dat wel goed en anders wordt dat netjes opgelost :thumbsup:

Goed nieuws zeg ik voorzichtig? Althans... Waarschijnlijk niet voor mijn portemonnee. :bonk: Ik zie dat er een kopje 'Black Friday' is toegevoegd op de reguliere site! :holland: Staat nog niks in op dit moment, maar ik wacht met smart of er nog wat leuks tussen gaat zitten. :handsup:

Black friday deals kun je niet meer bestellen?
ik wou graag wel een kartonnetje hebben van die cakes van 2.50

Even voor de duidelijkheid. Ik heb een mail van jullie ontvangen om de bestelling door te schuiven (vorig jaar). De ophaaldagen en tijdstip blijven dus gelijk en gelden voor komende jaarwisseling?

Goedenmiddag

Als jullie geen mail hebben gekregen dit jaar ( ook niet in de spam, dan graag even mailen naar [email protected] dan kijken wij het even na en krijg je alsnog bericht van ons.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Zijn we druk mee om te kijken hoe we dit het beste kunnen gaan organiseren maar het komt goed ieder die er recht op heeft zal dit ook gaan krijgen, daar staan we garant voor :wink::wink:

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Voor VWPD 2023 of komt er dit jaar nog wat voor de reguliere webshop ?

Ben alleen benieuwd hoelang het nog gaat duren ben al bezig van af vorig jaar december maar heb tot op heden nog nooit iets gehoord van jullie. Heb al aantal keer gebeld en 7 of 8 mails gestuurd maar krijg nog geen antwoord

Ben alleen benieuwd hoelang het nog gaat duren ben al bezig van af vorig jaar december maar heb tot op heden nog nooit iets gehoord van jullie. Heb al aantal keer gebeld en 7 of 8 mails gestuurd maar krijg nog geen antwoord

Goedenmiddag

Dat is niet fijn te horen, stuur mij even een bericht via hier met al je gegevens dan duik ik even in.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan