Vuurwerkperdoos [UPDATE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer maar begrijpelijk.

Gelukkig van 2 jaar de bestellingen door geschoven dus tot snel in geesteren en tot snel bij de losse verkoop in nijverdal��

Heel jammer om dit nieuws te moeten horen, maar niet meer dan begrijpelijk als je kijkt naar de ongeremde prijsstijgingen van afgelopen jaar. Het moet voor jullie natuurlijk rendabel blijven. Ik dacht nu dan bestel ik wel bij een andere shop maar ik denk dat ik toch gewoon weer oud en vertrouwd in nijverdal langskom.

Even een vraagje daarovee, misschien dat jullie hier nog helemaal niet over hebben gedacht, maar is het dan mogelijk om specialere producten daar ook te bestellen? Producten als karton secret salute all at once of andere producten in kartonhoeveelheden?

Heel jammer om dit nieuws te moeten horen, maar niet meer dan begrijpelijk als je kijkt naar de ongeremde prijsstijgingen van afgelopen jaar. Het moet voor jullie natuurlijk rendabel blijven. Ik dacht nu dan bestel ik wel bij een andere shop maar ik denk dat ik toch gewoon weer oud en vertrouwd in nijverdal langskom.

Even een vraagje daarovee, misschien dat jullie hier nog helemaal niet over hebben gedacht, maar is het dan mogelijk om specialere producten daar ook te bestellen? Producten als karton secret salute all at once of andere producten in kartonhoeveelheden?

Goedenmiddag

Dit zijn nog geen dingen waar we over nagedacht hebben maar denk ook niet dat we naar een standaard karton verkoop moeten gaan kijken want dan zitten we A weer met de voorraden en B dan krijg je eigenlijk alsnog een vpd achtig praktijken en dan hadden we net zo goed vpd open kunnen gooien.
We zijn nu druk aan het kijken naar het totale assortiment voor de reguliere site, en die komt begin november online.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Spijtig om te moeten lezen, want bestel elk jaar wel wat bij jullie. Altijd een leuke sfeer en toffe winkel om even te neuzen. Dank voor alle afgelopen jaren dat er wel een freakactie en dus vuurwerkperdoos was. Dit is hier in de regio gewoon een begrip geworden!
En wie weet wat de toekomst ons brengt :wink:

Een begrijpelijk en moedig besluit. In ieder geval bedankt voor alle toffe freakacties die jullie jaren lang hebben mogelijk gemaakt en alvast een goede reguliere verkoop gewenst.

Ik lees dit bericht nu toevallig hier op het forum, gaan jullie de klanten ook nog verder inlichten per mail? Ik wacht nog op mijn 2jaar aan bestellingen en ben super blij om te horen dat jullie deze nog wel gaan uitleveren :-)

Ik lees dit bericht nu toevallig hier op het forum, gaan jullie de klanten ook nog verder inlichten per mail? Ik wacht nog op mijn 2jaar aan bestellingen en ben super blij om te horen dat jullie deze nog wel gaan uitleveren :-)

Goedenmorgen

Uiteraard word dit allemaal netjes geregeld .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Begrijpelijke keuze in deze tijd, hopelijk in de toekomst weer de mogelijkheid wel weer iets met vpd te doen. Succes met de reguliere verkoop!

Begrijpelijke keuze maar toch jammer!
Gelukkig mijn bestellingen 2 jaar doorgeschoven dus over ruim 2 maanden maar eens in Geesteren kijken hoe het afhalen van vpd daar werkt en hoe het daar geregeld is.

Nieuwe bonnen al maanden binnen, kijk er naar uit om de bestellingen op te halen einde jaar!

Wat betekend dit voor de kortingscode(s) die gestuurd zijn? Zijn die dit jaar ergens te gebruiken bij de reguliere shop, schuiven die door naar volgend jaar of...?

Dat meen je niet? Omdat het een mine is met 2 schoten mag het wel? :bonk:

Extra reden om dit jaar toch even langs Valk te gaan dan... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan