Vuurwerkperdoos [UPDATE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb dit 3 jaar terug ook gehad. Geen zorgen want bij het afsteken was het wel elk potje anders van effect ondanks de zelfde label. Dus een mooi verassing assortiment 😂

Vanochtend heeft mijn stookmaat hier de goede Geisterblitz opgehaald (2019) batch als 't goed is. Top geregeld en keurig volgens afspraak. Stond ook snel buiten. Chapeau Valk!

Vanochtend mn bestelling opgehaald, was top, leuk om even met bruintjeluc te praten. Hopelijk volgend jaar weer normaal. Misschien tegen beter weten in maar toch. Top geregeld bij VWD! Fijne jaarwisseling team. VWD.

Vanochtend heeft mijn stookmaat hier de goede Geisterblitz opgehaald (2019) batch als 't goed is. Top geregeld en keurig volgens afspraak. Stond ook snel buiten. Chapeau Valk!

Goedenmorgen

Dat klopt wij hebben ook alleen maar batch 2019.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Voor ons jaren al een vaste prik om naar vuurwerkperdoos te gaan. Nu in Geesteren is het top geregeld mannen. Jammer dat wij de MJB Box en Zena cakebox niet heb kunnen krijgen, Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Wel fanatische dat wij de oude batch Geisterblitz gekregen hebben. Fijne jaarwisseling mannen!

Tot volgende jaar :thumbup:

Had al een berichtje bij valk gepost maar ook hier maar even.
Zoals andere ook aangeven palmwave had 12 keer zelfde cake dat was een kleine teleurstelling!

Verder ben ik positief verrast over de nieuwe locatie, Misschien alleen nog een klein beetje zichtbaarheid waar je moet zijn en het is helemaal top.

Top geregeld bij Valk hoor! Bruintjeluc nog even de hand geschut en even mee staan praten. Prima locatie in Geesteren zeg en ideaal dat je de drukte zo mooi gescheiden kan houden!

In de middle of nowhere mijn bestelling van 1,5 jaar geleden opgehaald. Er was werkelijk geen andere klant. Doodstil. Binnen 1 min had ik mijn bestelling. Ik had destijds besteld met de gedachte om later nog meer te bestellen maar dan kon niet. Desondanks een TOPdeal gehad destijds.2 x de mix it up voor 90pleuro. Hoop dit jaar ook leuke deals te kunnen scoren bij vwpd ondanks dat het voor mij een pokke eind was.

Zoals altijd alles weer top geregeld! Deze locatie is voor mij wel een stukje verder rijden maar verder wel echt een stuk beter in alle opzichten. Ik was al (te) vroeg daar maar had daardoor binnen even tijd om een babbeltje met Subarufreak te maken.

Helaas was de Red Maroon niet leverbaar maar heb wel een prima vervanger meegekregen. De Geisterblitz van 2019 was wel echt goed!

Hier ook in mn uppie in de winkel in Geesteren. Was in mum van tijd weer buiten met mn spulletjes. Top geregeld!

Is het al bekend of jullie dit jaar weer vuurwerk per doos gaan doen? En zoja waarneer gaat die open

Is het al bekend of jullie dit jaar weer vuurwerk per doos gaan doen? En zoja waarneer gaat die open

Goedenavond

Uiteraard staat het wel weer in de planning om te gaan doen, maar we gaan eerst is kijken wat de tijd gaat brengen ( restpartijen opkopen is er op dit moment niet bij) dus we zullen eerst gesprekken moeten gaan voeren met importeurs over wat de mogelijkheden zijn.
Dus word vervolgd.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Zoals altijd alles weer top geregeld! Deze locatie is voor mij wel een stukje verder rijden maar verder wel echt een stuk beter in alle opzichten. Ik was al (te) vroeg daar maar had daardoor binnen even tijd om een babbeltje met Subarufreak te maken.

Helaas was de Red Maroon niet leverbaar maar heb wel een prima vervanger meegekregen. De Geisterblitz van 2019 was wel echt goed!

Ja je was heel erg optijd hahahaah maar was gezellig .

Met vriendelijke groet

Goede avond.

voor mijn persoonlijk was het wel een feestje om dit jaar vwpd in geesteren uit te mogen leveren. In het begin even zoeken maar na dat wij alles een beetje doorhadden en er steeds wat meer ruimte in de bunkers kwam liep het ook steeds makkelijker door. Na mijn mening ging het op een paar mankementjes na best vlot met de uitlevering. Hoop dat jullie dat ook zo ervaren hebben.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk of dit in Geesteren was? Want daar werd ons verteld dat ze geen enkele vervanger hadden om aan te bieden voor spullen die er niet waren. Wat ik helaas wel jammer vond want nu kregen we geld terug maar daar kon je in verhouding geen pepernoot meer voor kopen. Dat kon überhaupt niet in Geesteren.

Vind dat dit jaar enige puntje van kritiek. Voor de verkoopdagen las ik dat sommige mensen wel gebeld waren over een oplossing voor niet leverbare spullen. Volgens mij hielp bruintjeluc ons en die was verbaasd dat wij niet gebeld waren. Vooral als je afhaalt op een locatie waar eigenlijk niks mogelijk is om te regelen qua vervangers had ik het wel fijn gevonden vooraf dit te bespreken.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk of dit in Geesteren was? Want daar werd ons verteld dat ze geen enkele vervanger hadden om aan te bieden voor spullen die er niet waren. Wat ik helaas wel jammer vond want nu kregen we geld terug maar daar kon je in verhouding geen pepernoot meer voor kopen. Dat kon überhaupt niet in Geesteren.

Vind dat dit jaar enige puntje van kritiek. Voor de verkoopdagen las ik dat sommige mensen wel gebeld waren over een oplossing voor niet leverbare spullen. Volgens mij hielp bruintjeluc ons en die was verbaasd dat wij niet gebeld waren. Vooral als je afhaalt op een locatie waar eigenlijk niks mogelijk is om te regelen qua vervangers had ik het wel fijn gevonden vooraf dit te bespreken.

Dit is door Subarufreak wel duidelijk aangegeven dat ze alleen de doorgeschoven orders zouden uitleveren.

goedemorgen.

Ik heb alleen bestellingen uitgegeven die er al stonden. Ik heb geen vervangers meegegeven of het heeft van te voren op de bon gestaan die ik in mijn map had zitten(waar dan ook over gecommuniceerd is met de klant).

Wij hadden geen vervangende artikelen in de bunkers staan. Voor aankomend jaar zal dat waarschijnlijk ook niet hoeven want als het goed is als we los gaan zijn het artikelen die dit jaar worden geleverd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan