gizmo75
VWC lid
Ontzettend goed om te zien hoe alle partijen zich inzetten, de Vuurwerkfederatie, HVLV en alle andere betrokkenen: mijn dank is groot. Laten we hopen dat er vrijdag een verstandige beslissing wordt genomen.
Vrijdag is D-Day dus begrijp ik? Dat wordt nog even met geknepen billen afwachten dus....![]()
Nou dat wordt nog spannend vrijdag. Ik hoop mee dat er dan een verstandige beslissing wordt genomen. Duimen is al begonnen want het is echt spannend. En hopen dat ze als 1 team veel voor elkaar mogen krijgen. Zet hem op kanjers van HVLV en alle andere betrokkenen.
Volgens mij is het niet persé vrijdag. De komende dagen, en m.n. dinsdag en woensdag, vinden er Tweede Kamer Corona-debatten plaats over de nieuwe maatregelen en waarin het bekende anti-kamp onder leiding van GL en PvdD weer vol ten strijde zal trekken m.b.t. vuurwerk.
Vrijdag is er vervolgens weer een Ministerraad. Als er voor die tijd nog niks besloten of geforceerd is in de Tweede Kamer dan zal vermoedelijk bij die Ministerraad op vrijdag het besluit vallen.