Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De dwangsom van 10.000 werkte bij horeca gister prima, dreigen met intrekken van verkoopvergunning zal daar nog een schepje bovenop zijn.Als ALLE importeurs en ALLE verkooppunten en ALLE liefhebbers bij een evt. verkoop- en afsteekverbod dit zouden NEGEREN: nu alle bunkers vullen, 3 dagen lang verkopen en de 31e normaal afsteken.
Gewoon een dikke negeerstand vd prutsers die geacht worden onze politieke leiders te zijn.
De dwangsom van 10.000 werkte bij horeca gister prima, dreigen met intrekken van verkoopvergunning zal daar nog een schepje bovenop zijn.
Maar als er niets verkocht mag worden dan word wel een rustige jaarwisseling,niet iedereen heeft contacten om aan vuurwerk te komen.De dwangsom van 10.000 werkte bij horeca gister prima, dreigen met intrekken van verkoopvergunning zal daar nog een schepje bovenop zijn.
Met auto is het compleet easy, of het nou België, Duitsland of zwarte circuit is (één berichtje via de juiste social media en je bent er, zoals met alles dat niet mag). Het gaat meer om de wil; wordt het ietwat moeilijker/illegaler, valt er een groep af die geen risico en/of moeite willen/kunnen nemen.Maar als er niets verkocht mag worden dan word wel een rustige jaarwisseling,niet iedereen heeft contacten om aan vuurwerk te komen.
Maar jongens ik waardeer echt alle inzet van iedereen die strijd voor vuurwerk enorm!! Maar we zitten 5 voor 12, elk jaar kan het laatste jaar zijn. Protesten met vuurwerk afsteken (normale wijze) als het nu weer verboden wordt is een signaal, voelt lekker en toont dat veel mensen toch echt van vuurwerk houden. We moeten als liefhebbers al jaren krampachtig doen om die paar uurtjes te kunnen behouden, ik laat dat echt wel varen als er weer een verbod wordt afgekondigd.
Ja, ho, wacht even: ik heb het over protesten vóórdat er een definitief besluit is genomen. Dat lijkt me niet verstandig (zie boven).
Een signaal afgeven nadat officieel bekend is gemaakt dat er wéér helemaal niets mag qua verkoop en afsteken van CAT.2 vind ik niet verkeerd. Maar dan wel 1x, massaal en met legaal siervuurwerk.
En dus niet zoals in een bepaalde wijk in Arnhem vorig jaar waar ze tijdens het zgn. landelijke protest tegen een Corona-afsteekverbod op legaal vuurwerk urenlang bijna alleen maar shells (op de grond), cobra's en nitraten aan het afsteken waren.
Of je hebt al eens een akkefietje gehad en kan niet zomaar illegaal gaan...Met auto is het compleet easy, of het nou België, Duitsland of zwarte circuit is (één berichtje via de juiste social media en je bent er, zoals met alles dat niet mag). Het gaat meer om de wil; wordt het ietwat moeilijker/illegaler, valt er een groep af die geen risico en/of moeite willen/kunnen nemen.
Zonder auto, als ik, zit je met cat. 1 opgescheept![]()
Geweldig. En nu deze ook op tv krijgen ipv die van achmea.Bedankt HVLV
Dat is niet te betalen helaas denk ik.... gaat al gauw tien duizenden euro's kosten.Geweldig. En nu deze ook op tv krijgen ipv die van achmea.
Dat is niet te betalen helaas denk ik.... gaat al gauw tien duizenden euro's kosten.
Ze kunnen wel een pogingwagen om via Zendtijd voor Politieke Partijen op de buis te komen. Een politieke partij kan via hier reclame maken, als ze nou een stukje van HVLV in meenemen? Zal vast wel een partij bij zitten die dit steunt.
Ontzettend goed om te zien hoe alle partijen zich inzetten, de Vuurwerkfederatie, HVLV en alle andere betrokkenen: mijn dank is groot. Laten we hopen dat er vrijdag een verstandige beslissing wordt genomen.
Ontzettend goed om te zien hoe alle partijen zich inzetten, de Vuurwerkfederatie, HVLV en alle andere betrokkenen: mijn dank is groot. Laten we hopen dat er vrijdag een verstandige beslis wordt genomen.