Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Ik mis eigenlijk op de homepage van het forum de datum en tijd na het laatste bericht. Vond ik bij de oude versie wel handig. Als ik via de telefoon check, zie net op de pc dat het er wel bij staat. Maar 99 van de 100 keer check ik via de telefoon.

Bijlagen

• photo73765.jpg
    photo73765.jpg
    264 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ajax
Even wennen aan de nieuwe opmaak inderdaad, wel weer lekker fris en wat meer bij de tijd.

Ik heb het idee dat de nieuwe opmaak wel veel meer (wit)ruimte heeft tussen alles waardoor er veel minder informatie op het scherm past, daardoor ben je veel meer aan het scrollen. Is het daarnaast mogelijk om bij de titels ook meteen een knop neer te zetten om naar de laatste reactie te gaan? Ik zit op een curved scherm waarbij je voor je gevoel helemaal van de ene naar de andere kant moet gaan om naar het laatste bericht te gaan. Dat werkte voorheen voor mijn gevoel veel fijner.

Ja, een knop om meteen naar de laatste pagina te gaan zou fijn zijn.
Andere vraag: ik krijg nu voor elke reactie geplaatst in een geabonneerd topic nog een mail. Met de functie die er nu is bij “mijn berichten” is dat wat overbodig. Kan ik die mail ergens in één keer uitschakelen ?

Voor iedereen die de "Markeer alles als gelezen" functie mist. Ik heb in het submenu naast "Berichten afgelopen 24 uur" een link toegevoegd genaamd "Markeer alles als gelezen". Kunnen jullie testen of dit werkt zoals je het wilt? :)

Top, thnx!

Ja, een knop om meteen naar de laatste pagina te gaan zou fijn zijn.
Andere vraag: ik krijg nu voor elke reactie geplaatst in een geabonneerd topic nog een mail. Met de functie die er nu is bij “mijn berichten” is dat wat overbodig. Kan ik die mail ergens in één keer uitschakelen ?

Al gevonden :thumbup:

Even wennen aan de nieuwe opmaak inderdaad, wel weer lekker fris en wat meer bij de tijd.

Ik heb het idee dat de nieuwe opmaak wel veel meer (wit)ruimte heeft tussen alles waardoor er veel minder informatie op het scherm past, daardoor ben je veel meer aan het scrollen. Is het daarnaast mogelijk om bij de titels ook meteen een knop neer te zetten om naar de laatste reactie te gaan? Ik zit op een curved scherm waarbij je voor je gevoel helemaal van de ene naar de andere kant moet gaan om naar het laatste bericht te gaan. Dat werkte voorheen voor mijn gevoel veel fijner.

Je kan op laatste activiteit klikken in een topic... dan zie je ook de nieuwste reacties!

Hallo VWC zwoegers!

Van harte gefeliciteerd met de nieuwe website. Ik vind het er prettig uit zien en qua functionaliteit prettig werken.
Er zijn mij twee punten opgevallen de afgelopen tijd;
1; de zoekfunctie is momenteel nagenoeg onbruikbaar helaas. Probeer maar eens de "Stars over Vienna" te vinden via de zoekfunctie. Ik ben mij er van bewust dat Klassieker dit in post #17 reeds aangedragen heeft en Richardus er in post #23 een oplossing voor gevonden heeft, maar ik zou dit graag willen doen via de site zelf.
2: Hoe maak ik zichtbaar wie een post "geliked" heeft? Dit vond ik altijd wel een toevoeging aan een stukje waardering. Wellicht delen anderen deze mening niet, maar nu voelt het te anoniem.

Verder kijk ik uit naar een chatfunctie.

Bedankt voor alle moeite en het overzetten van de informatie. Het blijft geweldig om op het forum te ontdekken dat vele liefhebbers hun mening gegeven hebben over een product die ik dan voor het eerst zie.

:holland:4 life!

met vriendelijke groet, Piet.

Het valt me op dat de startpagina van het forum sinds enkele dagen een erg lange laadtijd heeft. Valt meer dat op?

Ik las trouwens ergens dat vB5 (de versie van dit forum nu) na 31 augustus geen veiligheidsupdates meer krijgt, dus zijn jullie nog van plan om naar vB6 te updaten? (gewoon de nieuwste versie)
link naar waar ik het las: https://forum.vbulletin.com/forum/v...89-what-is-the-difference-between-vb5-and-vb6

De update naar vB5 was een grote stap, de upgrade naar vB6 heeft een minder grote impact en daar is inderdaad al over gesproken, maar niet noodzakelijk voorlopig. :)

Qua layoutkan het nog wel ietsmooier. Veel (te) grote teksten, waardoor het allemaal erg druk oogt en onoverzichtelijk. Knoppen met beetje schaduwwerking maakt het ook wat levendiger.

Ik vaak zelfs maar eentje, maar ach scrollt snel zat. Op ouwe layout had ik weer lege ruimte aan de zijkanten meen ik dus tja zo is er altijd wel wat. Wel opvallend veel lege ruimte onder vrijwel elke post tot de volgende

Ff wennen maar lijkt goed te werken. Mobile version heeft misschien nog wat fine tuning nodig ? Lijkt niet helemaal soepel te lopen

Back
Bovenaan