Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo he dit is echt aids voor je ogen zeg.
fijn dat het forum weer online is! ziet er goed uit maar het zal wel even wennen worden!
maar klopt het dat de zoekfunctie nog niet werkt?
fijn dat het forum weer online is! ziet er goed uit maar het zal wel even wennen worden!
maar klopt het dat de zoekfunctie nog niet werkt?
Bij de vorige versie had je een knop ´alles markeren als gelezen´ (of zoiets), die zie ik nu niet zo 1,2,3.
Vond dat zelf wel een handige optie, zie ik hem over het hoofd? Zo nee, kan hij nog toegevoegd worden?
Verder een lekker fris uiterlijk, altijd even wennen, maar dat is met alles.
Bedankt voor de moeite!
We horen van leden dat er een bug zit bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord, hier wordt vanavond naar gekeken om dit op te lossen.
Goed bezig mannen! Super wennen maar wel lekker strak zo. Kijk alleen op mn samsung foon trouwens.
Moet geloof ik wel elke keer inloggen maar dat zal wel aan mn instellingen liggen.
Vandeweek ff kijken
Kan trouwens de grootte van de fotos uploaden iets ruimer? Ik krijg elke keer een error over iets te breed etc. (Galaxy a52)
Vergeet niet aan te vinken dat je ingelogd blijft, mijn ervaring is dat dit prima werkt dan.
Als het goed is, lukt het uploaden nu ook weer goed.