Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Bij de vorige versie had je een knop ´alles markeren als gelezen´ (of zoiets), die zie ik nu niet zo 1,2,3.
Vond dat zelf wel een handige optie, zie ik hem over het hoofd? Zo nee, kan hij nog toegevoegd worden?

Verder een lekker fris uiterlijk, altijd even wennen, maar dat is met alles.
Bedankt voor de moeite!

Bij de vorige versie had je een knop ´alles markeren als gelezen´ (of zoiets), die zie ik nu niet zo 1,2,3.
Vond dat zelf wel een handige optie, zie ik hem over het hoofd? Zo nee, kan hij nog toegevoegd worden?

Verder een lekker fris uiterlijk, altijd even wennen, maar dat is met alles.
Bedankt voor de moeite!

Die zocht ik ook, en vond ik onderaan de forum homepage!

Dit is wel compleet anders, maar het went al snel. Vraagje: kan de aftelklok weer bovenaan gezet worden?

Voor de rest complimenten! Hopelijk weten jullie de donkere versie ook te fixen, denk dat het daardoor wat makkelijker leest in de nieuwe lay-out.

Zeker wennen na al die jaren het vertrouwde inzoomen met de vingers op de mobiel.. dit is wel handiger! Ziet er top uit en werkt zo te merken goed. Het is vast zo vertrouwd :D

Bedankt heren!!

Geweldig dat het forum weer live is. Mike en Barry hartstikke bedankt voor alle inzet! Eerste indruk zo op de mobiele versie is erg positief. Het is na jaren even wennen, maar dat komt wel goed. Binnenkort even de nieuwe kalender ontdekken.

We horen van leden dat er een bug zit bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord, hier wordt vanavond naar gekeken om dit op te lossen.

Dit werkt nu weer. Echter, doordat we op een nieuwe server zitten zijn er wat problemen met mails versturen. De hoster is op de hoogte gebracht en als het gefixt is laat ik het jullie weten :)

Goed bezig mannen! Super wennen maar wel lekker strak zo. Kijk alleen op mn samsung foon trouwens.

Moet geloof ik wel elke keer inloggen maar dat zal wel aan mn instellingen liggen.

Vandeweek ff kijken :thumbup:

Kan trouwens de grootte van de fotos uploaden iets ruimer? Ik krijg elke keer een error over iets te breed etc. (Galaxy a52)

Goed bezig mannen! Super wennen maar wel lekker strak zo. Kijk alleen op mn samsung foon trouwens.

Moet geloof ik wel elke keer inloggen maar dat zal wel aan mn instellingen liggen.

Vandeweek ff kijken :thumbup:

Kan trouwens de grootte van de fotos uploaden iets ruimer? Ik krijg elke keer een error over iets te breed etc. (Galaxy a52)

Vergeet niet aan te vinken dat je ingelogd blijft, mijn ervaring is dat dit prima werkt dan.
Als het goed is, lukt het uploaden nu ook weer goed.

Gelukkig zijn we weer terug en wat is het mooi geworden. Barry en Mike, ontzettend bedankt voor al jullie moeite hierin:handsup:. Ondanks dat het erg wennen is vind ik het er direct strak en fris uitzien.

Vergeet niet aan te vinken dat je ingelogd blijft, mijn ervaring is dat dit prima werkt dan.
Als het goed is, lukt het uploaden nu ook weer goed.

Ja idd blijf nu weer ingelogd.

Met de fotos blijf ik het volgende houden:

Blijf zowiezo een beetje kloten met hoe je foto gelijk erop krijgt ipv een tumbnail.

Zal dr vanmiddag es echt voor gaan zitten. Krijg het nu niet voor elkaar...

Blijf zowiezo een beetje kloten met hoe je foto gelijk erop krijgt ipv een tumbnail.

Zal dr vanmiddag es echt voor gaan zitten. Krijg het nu niet voor elkaar...

Back
Bovenaan