Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Zo hey dat is een hele veranderring. Je ontkomt er soms gewoon niet aan het feit dat de boel eens een keer op de schop moet.
Tanks of like het maakt me op zich niet uit, Op FPM gaat het al jaren op die manier. Ik vind de nieuwe opmaak van her forum mooi geworden.

Hoe voeg je trouwens een mini media afspeler van een Youtube filmpje toe? En ook op de plek waar je 'm wilt hebben in de tekst

Hoe voeg je trouwens een mini media afspeler van een Youtube filmpje toe? En ook op de plek waar je 'm wilt hebben in de tekst

Je kunt op de A klikken voor wat extra opties en daar de video button gebruiken, je kunt ook handmatig de video tags typen uiteraard.

Bijlagen

• Editor screenshot.png
    Editor screenshot.png
    26,2 KB · Weergaven: 0
Of ik doe iets niet goed, of de functie maar "markeer forum als gelezen " ben ik kwijt.

en klopt het dat ik in een forum niet naar "eerste ongelezen bericht" kan, maar alleen naar laatste activiteit?

Of ik doe iets niet goed, of de functie maar "markeer forum als gelezen " ben ik kwijt.

en klopt het dat ik in een forum niet naar "eerste ongelezen bericht" kan, maar alleen naar laatste activiteit?

Functie voor markeer alles als gelezen zit sowieso onderaan het overzicht. Op desktop (momenteel) ook erboven.

Wat betreft de laatste activiteit button is het nog even zoeken of we dat als vanouds krijgen, maar het lijkt een functionaliteit zijn dit in deze software versie gewoon anders is geworden.

Uigteraard is het wennen, maar we moeten met de tijd mee. En nu kunnen we weer jaren vooruit. Thanks voor al het werk mannen!

Abonneren op kanalen is echt super, zo kun je belangrijke topics direct terug zien! Echt top.

Bij nieuwe berichten mis ik alleen de markeer alles als gelezen knop. Of kijk ik niet goed?

Ziet er op het 1e oog mooi uit ! Dank voor alle effort die hierin gestopt is.
Het is gelukkig nog lang geen september, dus we gaan eens lekker "rondstruinen" en alle functies eigen maken.

Als je bent ingelogd als gast dan werken de knoppen “Nieuwe berichten” & “Berichten afgelopen 24 uur” niet.
als je daarop klikt kom je terecht in de zoekfunctie.

Verder zou het fijn zijn als je de uitklap menu’s aan de zijkant van de site kan wegklikken of verplaatsen.
Op een iPhone werkt het goed, maar op een iPad is het niet goed bruikbaar, omdat die menu’s de site erg smal maken.

Als je bent ingelogd als gast dan werken de knoppen “Nieuwe berichten” & “Berichten afgelopen 24 uur” niet.
als je daarop klikt kom je terecht in de zoekfunctie.

Gefixt. Als je geen account hebt/ingelogd bent hoef je deze niet te zien inderdaad.

Back
Bovenaan