Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Zat eraan te komen... Klein beetje nostalgie naar de 'gouwe ouwe' uitstraling van het forum, gaat wel mooi met de tijd mee zo.
Wacht met spanning af op de shoutbox, voegt altijd zoveel sfeer toe voor de hardcore-fanaten onder ons die al vanaf 1 januari weer actief zijn, en vanaf oktober de aanloop richting december!
Dank voor het vele werk wat hierin heeft gezeten om het over te zetten, zal geen makkelijke klus zijn geweest.
Cheers!

Stuk moderner, maar was wel even wennen. Waar eerst de topics per regel onder elkaar stonden is dat nu even anders. Inmiddels wat meer gewend en zie ik de voordelen er ook wel van in, je hoeft nu niet continue in en uit te zoomen op je mobiel. Het is een frisse site geworden.

Zijn er ook plannen om het forum werkend te krijgen op Tapatalk?

vond het oude wat overzichtelijker in eerste oog opslag. Het zal wel even tijd nodig hebben om hieraan te wennen :)

Ik vind het groot onoverzichtelijk overkomen. heb al geprobeerd om mijn zoom wat minder te zetten maar dat helpt niet echt.

Wat bij mij ook is en misschien kan dat opgelost worden. ik moet elke keer inloggen dat het forum het niet onthoud. shoutbox word ook hier gemist. Verder oogt het wel fris.

Even een puntje voor de beheerders. De desktop versie is echt waardeloos, veel te breed, foto's die veel te groot in de berichten staan waardoor je door moet scrollen om er voor bij te komen. Berichten van post die over de hele brede van je beeld zit dat leest totaal niet fijn. Het is er niet beter op geworden de nieuwe update. Graag weer de oude versie die was wel overzichtelijk.

Even een puntje voor de beheerders. De desktop versie is echt waardeloos, veel te breed, foto's die veel te groot in de berichten staan waardoor je door moet scrollen om er voor bij te komen. Berichten van post die over de hele brede van je beeld zit dat leest totaal niet fijn. Het is er niet beter op geworden de nieuwe update. Graag weer de oude versie die was wel overzichtelijk.

Mee eens gewoon de oude setting maar dan in een moderne jasje om heen is prima . overzicht was eerst centraal in de overzicht nu helemaal links een dark mode zal ook prettig zijn . hou persoonlijk niet zo van veranderingen is niet altijd vooruit gang ziet er op zich wel strak modern uit leest niet lekker weg met de overzicht van importeurs en inhoud mij het oude maar fijne forum dit

Er is inderdaad een hoop lege ruimte bij eigenlijk alles, daardoor moet je een hoop scrollen en zijn dingen erg onoverzichtelijk.

Soms moet je wel met de tijd mee omdat oudere versies van de software niet meer ondersteund worden. Voor ons is ook alles wennen en uiteraard nemen we jullie punten mee om te kijken of er iets aan te passen of te verbeteren is.

Back
Bovenaan