Volgens mij komt die niet meer terug
Waar haal je dit vandaan? Er is meermaals aangegeven dat de chat terug komt. Maar ook wij hebben allemaal een fulltime baan, gezinnen en andere verplichtingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij komt die niet meer terug
Waar haal je dit vandaan? Er is meermaals aangegeven dat de chat terug komt. Maar ook wij hebben allemaal een fulltime baan, gezinnen en andere verplichtingen.
Jammer dat voor de chat weinig prio in zit. Dat hield he toch levend.
Het zal ongetwijfeld moeilijker zijn dan verwacht.Het is niet zo dat er weinig prio inzit, ook wij hadden het liefst dat de chat al terug zou zijn. We willen de chat het liefst op de oude manier terug, maar dat blijkt wat lastiger dan gedacht. We doen echt ons best.
Het is niet zo dat er weinig prio inzit, ook wij hadden het liefst dat de chat al terug zou zijn. We willen de chat het liefst op de oude manier terug, maar dat blijkt wat lastiger dan gedacht. We doen echt ons best.
Hoi allemaal, vanavond tussen 21:00 en 23:00 kan het zijn dat er wat storingen optreden op het forum i.v.m. live-zetten van wat fixes. Ook ga ik proberen een "gefixte" versie van de chatbox terug te zetten. Ik snap namelijk echt dat jullie die graag terugwillen echter, de chatbox van het oude systeem werkt niet op het nieuwe systeem en deze partijen zien er geen brood in om dat te fixen... dus moet ik zelf het een en ander proberen. Ik ben er dus mee bezig en als het vanavond niet werkt, komt het echt, want fixen zal ik het
PS. ik lees nogal wat wensen over hoe breed de site is. Ik kan eventueel kijken of we het kunnen boxen op desktop zodat het een vaste (beter leesbare) breedte heeft. Is dat een idee?
Hoi allemaal, vanavond tussen 21:00 en 23:00 kan het zijn dat er wat storingen optreden op het forum i.v.m. live-zetten van wat fixes. Ook ga ik proberen een "gefixte" versie van de chatbox terug te zetten. Ik snap namelijk echt dat jullie die graag terugwillen echter, de chatbox van het oude systeem werkt niet op het nieuwe systeem en deze partijen zien er geen brood in om dat te fixen... dus moet ik zelf het een en ander proberen. Ik ben er dus mee bezig en als het vanavond niet werkt, komt het echt, want fixen zal ik het
PS. ik lees nogal wat wensen over hoe breed de site is. Ik kan eventueel kijken of we het kunnen boxen op desktop zodat het een vaste (beter leesbare) breedte heeft. Is dat een idee?
Ok, kleine update. Chat is mislukt VOOR NU, het maakte meer kapot dan ons aller lief is. Wel heb ik caching ingeregeld wat zou moeten resulteren in een snellere ervaring van de site an sich.
Vandaag weer verder met de chat.