UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een demissionair kabinet heeft toch wel als voordeel dat, er weinig veranderd kan worden aan het vuurwerkbesluit toch?

Voordat een nieuw kabinet gevormd is,kan je zo maanden verder zijn.
Dit jaar dus gewoon knallen lijkt me.

Een demissionair kabinet heeft toch wel als voordeel dat, er weinig veranderd kan worden aan het vuurwerkbesluit toch?

Ja die kant zat ik ook te denken, maar meer ook dat ik die Ferd dat klote gevoel gun nu. Persoonlijke haat :P

Waar ik bang voor ben is dat er in Maart twee winnaars zijn tw: VVD en PVV samen de grootste.
echter wil VVD nooit met de PVV samen regeren, wat als gevolg dat men een meerderheid gaat creeren waarin GL ook een aandeel gaat krijgen.

Zo wart wit is het helaas niet helemaal. Als het onderwerp vuurwerk niet als controversieel wordt gezien kan er gewoon over en verbod gestemd worden. Ik schat die kans voor de verkiezingen heel klein in. Dat kan namelijk stemmen kosten en er niet over praten zal ze geen stemmen kosten. Na de verkiezingen is het eigenlijk al te laat omdat veel bedrijven al weer met inkopen bezig zijn. Ik verwacht dus geen verbod aankomend jaar. Maar garantie hebben we zeker niet. Er zitten een paar vuurwerkhaters in het kabinet en Bruls zal achter de schermen echt wel lobbyen voor dat verbod.

Voor dit jaar was ik er sowieso al niet bang voor.
Enige is de factor corona die nog roet in het eten ksn gooien.
Maar ik hoop dat de vaccins hun werk doen,en het arguent zorg ontlasten niet meer nodig is.
En dat hoop ik niet alleen voor het vuurwerk,ik hoop dat we weer kunnen gaan leven.

Maar het kabinet gaat gewoon nog demissionair reageren, betekent dat niet dat ze dan.ook nog steeds moties kunnen aannemen of verwerpen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan