[Luypaers NL] Ball Python

ik vind dit persoonlijk de mooiste van allemaal , prachtig heldere kleur toppers van de bovenste plank .
erg jammer dat ze niet een paar jaar eerder op de markt zijn gekomen

Zooo wat een toppers! Heb er gelukkig nog genoeg over. Mooie volle boeketten die tot de grond komen ��

Deze waren ook lekker, al weet ik niet meer zeker of het deze waren of die van Funke maar ik had vuurregen tot aan de grond..

Super dingen met namen de A en D, De B en C deden het wat minder, Het effect was de ene keer mooi groot en rond maar vaak echt heel klein alsof er veel te weinig burst in zat (heb er aardig wat weg gestookt van de A en D zat er geen een mindere tussen)

Hopelijk komen ze ooit nog terug op de markt want dit is echt heel mooi vuurwerk!

Ik vond ze allemaal wel heel erg goed, jammer dat het wat mistig was maar ze vielen alsnog wel goed te zien.

Meer dan geweldig deze single shots. Effect was echt groot. Helaas nu nergens meer te krijgen, maar ben blij dat ik nog 1 pakje heb bewaard.

Deze waren erg goed, zo jammer dat ze eruit gaan.

Mooie tail met prima burst en effect breedte, super dingen :thumbsup:

Wat een kanonnen deze dingen!! Uiteindelijk nog 5 pakjes kunnen scoren, maar oh zo jammer dat ze eruit gaan! Wat een spreiding was dit en wat een burst... Super!!!

Als dit nou gewoon nog verkrijgbaar zou zijn weet ik zeker dat 25% van de liefhebbers van shells gewoon hier op overstappen. Oké het is geen shell, maar wat eruit komt voor legale begrippen is werkelijk fenomenaal! Nog de mogelijke effecten erin...

Nu worden het shells dus :bonk: (shells spotten haha)

Als dit nou gewoon nog verkrijgbaar zou zijn weet ik zeker dat 25% van de liefhebbers van shells gewoon hier op overstappen. Oké het is geen shell, maar wat eruit komt voor legale begrippen is werkelijk fenomenaal! Nog de mogelijke effecten erin...

Nu worden het shells dus :bonk: (shells spotten haha)

Vuurwerkbranche/federatie kan dit toch op die manier hardmaken. Maar betwijfel de inzet hierover.

Jammer dat ze er uit moeten, heb gelukkig nog een paar pakken bewaard want wat waren deze goed zeg. En qua looks, feel en afwerking echt een stipte nr. 1 wat mij betreft.

Back
Bovenaan