Strong Celebration [Uitloop 2020]

Hmm... zoals hij op film overkomt: naar mijn mening ook beter dan verwacht (verwachting was dan ook laag). Zeker voor die 35 euro geen spijt van. Die laatste cake is ook nog een soort van goed :wink:

Voor 35 euro is het een goede compound. Mensen die nu nog klagen of zeggen dat het niets is hebben gewoon hoge eisen. Deze box is niet minder goed dan bijvoorbeeld de I've got the power.

Net getest. Wat een goede box voor dat geld. Super snel tempo met een goede burst. Had hier om 00:00 niet misstaan.

Bedoel te zeggen dat de steong celeberation 7,5 kg is met 133 shots
En de no limit met 640 shots maar 14kg. Dat is een flink verschil.
Ik denk’ let op dit is puur een aanname, dat de 640 niet veel
Kan zijn.

Ik heb deze No Limits vandaag binnen gekregen. In feite gewoon 10 cakes van 64 1" shots. Moet nog op 4 plekken aan elkaar geknoopt worden, wat mij doet vermoeden dat de tijd dat deze box pruttelt wel eens héél lang kan zijn.

Bij de dealer overigens veel verwarring, aangezien hij in een door met een andere naam erop geleverd werd. Ik ben eigenlijk wel benieuwd!

Foto bovenaf
L8NfRN

Zijkant, zijkant naam, binnenkant doos
L8N40Z

L8NiXT

L8Nw2n

voor mijn de beste budget compound op dit moment , salute's alla funke scala waren echt hard en dat voor dat geld . volgend jaar meerderen van hebben voor in de voor avond . maar deze compound mis staat ook niet om 12 uur

Idd lekkere compound volgend jaar zeker in meervoud. Harde salutes.. En misstaat zeker niet om 12 uur.

wat een topper dit niet verwacht 2 tegelijk aangestoken wat een top budget bak!! salutes waren echt hard de burst trouwens ook super hard heerlijk!!!

Back
Bovenaan