uxenve
VWC lid
Is dat positief voor ons?
Als ze belgie imiteren zeker,die hebben 400+ dagen zonder kabinet gezeten haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dat positief voor ons?
kunnen ze nu i.i.g. niet meer besluiten dat er een algeheel permanent vuurwerkverbod komt.
dat is nu voor het nieuwe kabinet.
Zoals eerder gezegd is dit niet helemaal waar. Als het onderwerp vuurwerk niet als controversieel wordt gezien kan er 19 januari gewoon over het voorstel van de partij voor de dieren worden gestemd en als een meerderheid dan voor een verbod is gaat dat verbod er gewoon komen. Met het oog op de verkiezingen acht ik de kans klein en denk ik dat partijen als VVD en CDA dit liever over de verkiezingen heen tillen en dan is het te laat voor dit jaar.
Volgens mij kunnen ze nu alleen nog besluiten nemen over het corona beleid.
We zullen zien hoe het loopt, maar om nu als demissionair kabinet toch nog wetten er doorheen te drukken is niet echt de bedoeling.
Dus mocht cda morgen haar standpunt omtrent vuurwerk aanpassen dan kan de stemming omtrent de motie voor ons wel heel nadelig uitpakken?
Er ontstaat zo wel weer toevallig genoeg een hele vreemde situatie in ons nadeel.
Hoe gaat het uiteindelijk dan verder met het oppakken van de motie?
Ik denk sowieso dat iedereen eerst eens op adem wil komen in Den Haag na deze toeslagenaffaire en Coronacrisis. Zijn ook veel andere zaken blijven liggen en te herstellen na deze enorme (economische) crisis. Het feit dat een PvdD nu al zo om een verbod staat te schreeuwen zegt ook genoeg over de input wat ze hebben op andere kwesties.
Na de coronacrisis? Dan spreek je, qua corona zelf, over 2022 op z'n vroegst zoniet 2023, en qua economische consequenties over zeker 2030. Zou mooi zijn als ze er tot die tijd niet aan toe komenIk denk sowieso dat iedereen eerst eens op adem wil komen in Den Haag na deze toeslagenaffaire en Coronacrisis. Zijn ook veel andere zaken blijven liggen en te herstellen na deze enorme (economische) crisis. Het feit dat een PvdD nu al zo om een verbod staat te schreeuwen zegt ook genoeg over de input wat ze hebben op andere kwesties.
Vandaag uitslag van het CDA congres. Ben zeer benieuwd
@Rico: hou je ons op de hoogte bij positief nieuws? (Bij negatief nieuws heb je de kans dat de Stentor eerder is )
Amendement is verworpen met 51%!!!!
636 stemmen tegen en 601 stemmen voor.
Amendement is verworpen met 51%!!!!
636 stemmen tegen en 601 stemmen voor.