The Scream

Gaaf zeg! Kostbaar momentje, maar wel heel gaaf gedaan met zo een bak fluiters tot een volle lucht met rode boeketjes.

Heel gaaf!
Ik wacht nog een kaartje om hem iets voordeliger in de freakacties te zien. Het over gebleven budget is vrij beperkt.

Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

Ik heb het filmpje van Wolff al mogen bekijken en dat komt redelijk overeen met deze video inderdaad!

Hebben ze hem veranderd? Want hij lijkt er helemaal niet op.

Maar ontopic; wat een gruwelijk vet showding is dit joh!

Prachtige bak! Denk dat ik hier toch maar even wat geld voor opzij zet. Zoals die op het filmpje is vind ik het wel echt een van de betere onder de fluitcake's.

Wat een geweldig product! Heel vet om zo je showtje of avond mee af te sluiten, ideaal om met meerdere tegelijk te schieten (hoewel, wel prijzig). Vet product, prijs ok, maar zeker uniek!

Lekker man en precies wat ik hoopte zonder filmpje te hebben besteld. Denk dat ik er nog 2 nodig heb. :D

Deze zou heel mooi gecombineerd kunnen worden in een fluit project achter de Hellfire Thunder.
Daarvoor nog Fast Three Stage Wistling plakken, of Zena Wistle Ti Cloud en je hebt wat fluiters bij elkaar.
Ik denk er zelf aan er ook nog Wicked Wistle voor te doen, maar het dan heb je wel hele andere kleurtjes.

Wat een gaaf sierlijk product dit, met 3 tegelijk al helemaal een wauw moment waarschijnlijk.

Back
Bovenaan