The Scream

Heerlijk! Mijns inziens een van de dikste nieuwe cakes op de markt. Dikke complimenten naar Wolff voor het importeren van zo'n liefhebbers-product!

Heerlijk ding dit hoor! Maar met 34,95 niet de goedkoopste optie voor mij, kan het helaas maar 1x uitegeven :wink:

Dan was de film die geplaatst was toch de juiste :D

Wel een gruwelijke must have hoor! Heerlijk 1x die lucht vol!

Fantastische hoor, geweldige bak die zeer zeker de show steel in de straat. Prijs is stevig, maar met een leuke korting zeker te doen.

Wat posts verwijderd.
Check de winkelactietopics maar voor de beste deals op deze. :wink:

Deze mooi 2x besteld, moet dit toch ervaren in de straat!

Heel gaaf en sierlijk product. Mijn budget is op maar ik hoop m dit jaar wel te zien bij een ander.

Ook weer niet kunnen laten om er 2 te bestellen. Wat een gave cake.
En omdat ik een ruggengraat heb van een bevroren Wienerschnitzen ook maar gelijk 2x Erotica van Pyrocenturi besteld om daaraan vooraf te laten gaan:handsup::handsup:

Waarschijnlijk ben ik een van de weinige, maar ik heb hier echt helemaal niks mee. Vreselijk die herrie!:bonk: Rillingen over mijn lijf! Dus deze sla ik over, alhoewel ik hem wel erg mooi uitgewerkt vind met die falling leaves! Dat mogen ze van mij vaker gebruiken in cakes!

Ik twijfel enorm of ik deze toch nog zal bestellen. Ik heb nog 2x de howling Wolf van Bezerk staan, en denk eraan om die áchter elkaar te zetten, met deze daar weer achter. Dan heb je volgens mij een lekker irritant projectje...

Ik twijfel enorm of ik deze toch nog zal bestellen. Ik heb nog 2x de howling Wolf van Bezerk staan, en denk eraan om die áchter elkaar te zetten, met deze daar weer achter. Dan heb je volgens mij een lekker irritant projectje...

Gwn doen, je gaat anders spijt krijgen. Voor dat bedrag van zal je bijna niet meer zien. Je gaat toch richting huizen

Ok, na een paar keer het filmpje bekeken te hebben toch wel erg enthousiast. Het budget is volledig uitgegeven dit jaar maar voor volgend jaar zie ik hier zeker potentie voor. Wel echt stevig aan de prijs, voor 3 van deze kun je ook erg mooie compounds scoren. Wow moment, maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld een kingsman niet meer waard voor het geld vind.

Ook weer niet kunnen laten om er 2 te bestellen. Wat een gave cake.
En omdat ik een ruggengraat heb van een bevroren Wienerschnitzen ook maar gelijk 2x Erotica van Pyrocenturi besteld om daaraan vooraf te laten gaan:handsup::handsup:

Hey ga je mijn citaat misbruiken...de bevroren wienerschnitzel is van mij!!! maar ik ben blij dat je voor deze wienerschnitzel er ook 2 mee besteld hebt.

Back
Bovenaan