The Scream

Kingsmen is een slow burner, dit is een showstopper. Hoop echt dat deze nog hier verkrijgbaar komt, liefst bij Vwoutlet, een paar voor mij dan, en anders duimen op een ander Wolff verkooppunt (alleen lijken die momenteel verdwenen hier)...dan maar eentje voor die volle prijs.

Na een mailtje is deze bij m'n dealer (Nijkerk) toegevoegd! Kan niet wachten om deze in de straat te zien.

Nou, hij is met gillende gympies in mijn lijst terecht gekomen. Heb er eentje besteld als afsluiter van een 18:00 uur fluitprojectje.

Zou eigenlijk niets meer bestellen tot black friday. Toch een karton van deze topper besteld. Gaat ineenkeer de lucht in:D

Deze gaat hier hoogtswaarschijnlijk ook komen. Ik zie hem voor mij als afsluiter van een projectje met de crossettes en tail waaiers van Pyroshow, om vervolgens tegen het eind van het dwarrelen van de leafs los te gaan met de kleuren cakes / boxen.

Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

Hierbij nog een filmpje gevonden van VIVID. Het principe is hetzelfde alleen schiet deze cake hierboven wel alles in één keer leeg zoals die cake op het filmpje van WOlff het ook doet.

Dit is echt een stukje vuurwerk waar ik zo'n wow gevoel van krijg!
3 maal in lichte W-shape na de salute finale van de 0:00 show.

Inderdaad prachtig spul!

Hier juist het idee om met 3 van deze de show te openen

Damn wat een vette cake. Perfect als opening van je show of als finale salvo met een salute cake. flitsende salutes + rauw fluiters en daarna de stilte na de finale met mooi rood door de hele lucht verspreid. Love it!

Jammer dat deze nergens 'onder de toonbank' vandaan is getoverd afgelopen jaar.
Ik had graag een straatfilm van dit ding voorbij zien komen.
Niet om te kijken óf ik ze weer bestel, maar hoevéél het er moeten worden!

Back
Bovenaan