The Great Wall [Compound]

Zat en die hebben een beste burst maar die voel ik echt niet afgelopen OenN de Scala 100 Fermata 100 Fireball Corolla Blue en Snowblind geschoten

Dan moet je dichterbij gaan staan, alles van Funke afgelopen jaar voelde je zeker wel... Ook Iskra deed erg zn best, die salutes voelde je door heel je lichaam heen.

Is er niet een cake van Riakeo met dat effect van het laatste fanshape salvo, die blink single horsetail pistil? Meeste effecten uit hun boxen komen wel standalone of beetje mix terug in een cake...maar ik heb het nog niet gevonden, iemand wel?

Lesli (of toch Wolff?) had trouwens jaren geleden al een cake met dit effect maar niet zo sterk uitgevoerd als dit

Zeker, doe hem voor jullie in de freak voor 170!!
en bij welke winkel dan ? voor die prijzen kan je voor 1000 euro een leuk setje riakeo blokken neerzetten ,mits er uiteraard nog meer van zulke pareltjes voor die prijzen weggaan :d

had zelf dit jaar om eerst maar eens te kijken of ze echt zo goed waren als de productie filmpjes de 5 verschillende 500 grammers gekocht en die vielen mbt de rest echt wel op ,dus absoluut overtuigd en volgend jaar meer riakeo !!! en als neveneffect denk ik dat het de andere importeurs ook wel aanmoedigd om net even wat beters op de markt te zetten ,ben benieuwd wat er gaat komen hopelijk begrijpen de importeurs dat de rek er qua prijzen wel zo'n beetje uit is tov wat riakeo levert ,nu alleen nog de traditie betaalbaar/haalbaar houden !!

Back
Bovenaan