The Great Wall [Compound]

Het is dat ik het zie op deze film maar je zou het in twijfel trekken. Dit is echt 1.4? Hebben we dan jarenlang vuurwerk gehad dat ondermaats presteerde of hebben de Chinezen een paar magische stappen gezet.
Ik denk van beide wat.. Het kan echt wel alleen het kost meer. Denk niet dat er heel veel mensen een dikke box van 300+ aftikken. Dit spul is behoorlijk duurder dan de rest van de leveranciers. Bij de meeste kun je in de freak nog 1 euro per schot halen, of iets meer.. Bij Riakeo haal je 1,50 als je geluk hebt en anders meer. Kost wat meer, is minder standaard maar wel eigen grip op zaken. Op zich zo slecht nog niet al met al..

Ik was sceptisch voor het seizoen maar als je nu kijkt maakt het echt wel zijn naam waar!

Kwam deze duitse film tegen, vind hem hier goed overkomen.

Dit lijkt wel een 1.3 versie.. als dit ook 1.4 is dan komt deze er dit jaar in tweevoud bij mij erin. Echt topkwaliteit!! Wel met weinig wind afsteken, alleen zo komt het goed uit de verf. Thnx voor het delen van het ilmpje, Pyroblom!

Deze compounds zijn in mijn ogen het mooiste wat ik ooit gezien heb in consu! Hier de elegance en artificial gezien echt elk moment kippenvel. Timing Maar ook de effecten perfect, ik weet nog evolution zou met bouhini komen met de farfaille effecten ofzo heet dat die zie je perfect uitgevoerd worden in deze bak GEWELDIG. Duur ja erg duur, te duur tja mercedes is niet voor niks zo duur!!

Deze compounds zijn in mijn ogen het mooiste wat ik ooit gezien heb in consu! Hier de elegance en artificial gezien echt elk moment kippenvel. Timing Maar ook de effecten perfect, ik weet nog evolution zou met bouhini komen met de farfaille effecten ofzo heet dat die zie je perfect uitgevoerd worden in deze bak GEWELDIG. Duur ja erg duur, te duur tja mercedes is niet voor niks zo duur!!
Deel deze mening ook! Beter dan dit wordt het niet!

Ik vond de Élégance goed, maar echt te snel. Vond de Funke producten (Corolla blue, camuro variations) echt wel een tikkie sterker in elkaar gezet.

Ik vond de Élégance goed, maar echt te snel. Vond de Funke producten (Corolla blue, camuro variations) echt wel een tikkie sterker in elkaar gezet.
Je moet je wel bedenken dat dit voor de NL markt is gemaakt en de funke blokken niet , de enkele blokken die hier in de winkels lagen waren mi ook niet zo heftig als de DE/BE varianten.

Je moet je wel bedenken dat dit voor de NL markt is gemaakt en de funke blokken niet , de enkele blokken die hier in de winkels lagen waren mi ook niet zo heftig als de DE/BE varianten.
Eens! Al was riakeo uit België vorig jaar ook niet echt denderend goed.

Back
Bovenaan