The Great Wall [Compound]

Afgelopen jaar geen riakeo uit België gehaald maar voorgaande jaren wel, onder andere de Warrior en Shameless die FrankD noemt en dat waren echt wel goede bakken.

Ik zit dit topic een beetje terug te lezen. Ik zie dat deze vorig jaar te koop is geweest voor prijzen tussen de €265 en €300.

Als ik nu kijk naar de 1e winkels (welke voor mij bereikbaar zijn) die deze bak in de collectie heeft zie ik dat deze nu rond de €360 kost. :bonk:Dat doet mij wel een beetje pijn.

Voor onder de €300 is het wat mij betreft een no brainer. Hoe groot achten jullie de kans dat we lagere prijzen gaan zien in de loop van dit jaar?

Toch wel een van de beste dingen die je particulier kunt krijgen.
Kan echt wel in het rijtje mbt de kwaliteit van de eerste dozen van Funke.
Oa de nishiki kamuro.

Twijfel 280 doen of niet? Heb het idee dat deze nog wel ergens anders in de aanbieding voorbij komt dit jaar en dichter bij huis maar ja. Wil hem wel perse hebben dit jaar hahaha

Wel de mooiste bak die er te krijgen is in NL wat mij betreft. Zo mooi en goed uitgevoerd, vooral de 1e compound is echt wonderschoon. Bijna alle Riakeo effecten zitten er wel in, neem de Cupido er nog bij en je bent bijna volledig.

Vorig jaar alleen wat cakes van Riakeo gehad en deze moet er eigenlijk wel komen dit jaar in de hoop dat we hem kunnen vinden voor een enigszins schappelijke prijs. 280 is dan nog een mooie deal, dat ik dat ooit nog zou zeggen :angel:.

280 Euro is een hoop geld maar je krijgt er wel een serieus mooie bak voor. Als je naar de kwaliteit kijkt en het feit dat 2x 90sh 30mm multi-shape is dan is 140 Euro per compound nog wel te overzien. De kans dat deze nog ergens goedkoper beschikbaar komt acht ik niet zo groot.

Back
Bovenaan