The Great Wall [Compound]

Als het windstil is, is het ook mooier.

Ben heel benieuwd straks de straatfilmpjes. Ik durf het vooralsnog niet aan.

Dit ziet er toch wel heel erg goed uit. Ik waag me er niet aan, maar op deze video komt ie er goed uit!!!
Ze mogen wel opschieten gezien ze nu nog allemaal productie video’s aan het maken en uploaden zijn… Riakeo zal wel heel laat binnen komen dit jaar met die langere vaarroute.. of zou het express laat zijn zodat ze ILT kunnen ontwijken qua testen;))

Is allemaal kooiloos en van Lesli dus zal er wel langs komen hoor. Zal meer met productiebeperkingen in China te maken hebben dat het allemaal laat is. We zijn als minilandje, zeikerds ook nog, natuurlijk ook geen prioriteit.

Is allemaal kooiloos en van Lesli dus zal er wel langs komen hoor. Zal meer met productiebeperkingen in China te maken hebben dat het allemaal laat is. We zijn als minilandje, zeikerds ook nog, natuurlijk ook geen prioriteit.

Dat is juist denkfout.. 5% burst is heel moeilijk te hanteren in China..dus veeel meer kans op afkeur en kassa voor ILT

Baal wel een beetje dat ik deze toen niet voor 270 bij vathorst direct had besteld. Ziet er echt heel goed uit bij windstil weer.

Dit was voor 270 goedkoop? Wow. Blauwe mines mooi, zeeblauwe pistil, aan 't eind die blink willow pistil heel bijzonder, maar verder zie ik niks bijzonders en is snel weg voor 't geld. Prima kwaliteit, dat zeker.

Als dit echt productie is, laat dit wel zien dat kooiloos echt niet onder doet voor 30mm met kooi qua boeketten en spreiding. Het zal enkel in burst een verschil maken.
Precies. Heb hier persoonlijk dan helemaal vrede mee als dit het is.

Als dit echt productie is, laat dit wel zien dat kooiloos echt niet onder doet voor 30mm met kooi qua boeketten en spreiding. Het zal enkel in burst een verschil maken.
Dat was mijn punt toch niet? Ik vind het een hartstikke mooie bak hoor, alleen erg veel goud (corolla/kamuro/flowercrown achtig). Dat is enorm vatbaar voor wind. Het effect van wind op de spreiding zal nog groter zijn bij een lagere burst lading. Ik snap je laatste zin ook niet helemaal, wil je nou zeggen dat de burst lading alleen een verschil maakt in het aantal dB?

Volgens mij is deze geschoten bij windkracht 0. En aangezien het hier in NL toch altijd schijtweer is rond oud en nieuw ga ik de gok niet nemen. Op film trouwens wel een hele mooie box.

Dat was mijn punt toch niet? Ik vind het een hartstikke mooie bak hoor, alleen erg veel goud (corolla/kamuro/flowercrown achtig). Dat is enorm vatbaar voor wind. Het effect van wind op de spreiding zal nog groter zijn bij een lagere burst lading. Ik snap je laatste zin ook niet helemaal, wil je nou zeggen dat de burst lading alleen een verschil maakt in het aantal dB?
We weten allemaal dat goud vatbaar is voor wind, ik ging vooral aan op de zin, al helemaal omdat het kooiloos is. Met of zonder kooi met wind maakt weinig uit voor goudbakken.

We weten allemaal dat goud vatbaar is voor wind, ik ging vooral aan op de zin, al helemaal omdat het kooiloos is. Met of zonder kooi met wind maakt weinig uit voor goudbakken.
Daar denk ik anders over :). Begrijp me verder niet verkeerd, ik vind het (nogmaals) op film helemaal geen verkeerde bak. Ik zou hem ook zeker laten staan bij >3 Bft.

Back
Bovenaan