Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, we weten allemaal dat hij niet zo in de straat komt te staan, al hadden we dat vertrouwen wel dan was deze nu al uitverkochtDit ziet er toch wel heel erg goed uit. Ik waag me er niet aan, maar op deze video komt ie er goed uit!!!
Ze mogen wel opschieten gezien ze nu nog allemaal productie video’s aan het maken en uploaden zijn… Riakeo zal wel heel laat binnen komen dit jaar met die langere vaarroute.. of zou het express laat zijn zodat ze ILT kunnen ontwijken qua testenDit ziet er toch wel heel erg goed uit. Ik waag me er niet aan, maar op deze video komt ie er goed uit!!!
Is allemaal kooiloos en van Lesli dus zal er wel langs komen hoor. Zal meer met productiebeperkingen in China te maken hebben dat het allemaal laat is. We zijn als minilandje, zeikerds ook nog, natuurlijk ook geen prioriteit.
Ook blij dat deze besteld is !Productie video van de The Great Wall in China
Ja? Echt een zuchtje wind en er blijft niets van over, én al helemaal niet omdat deze kooiloos is.Baal wel een beetje dat ik deze toen niet voor 270 bij vathorst direct had besteld. Ziet er echt heel goed uit bij windstil weer.
Als dit echt productie is, laat dit wel zien dat kooiloos echt niet onder doet voor 30mm met kooi qua boeketten en spreiding. Het zal enkel in burst een verschil maken.Ja? Echt een zuchtje wind en er blijft niets van over, én al helemaal niet omdat deze kooiloos is.
Precies. Heb hier persoonlijk dan helemaal vrede mee als dit het is.Als dit echt productie is, laat dit wel zien dat kooiloos echt niet onder doet voor 30mm met kooi qua boeketten en spreiding. Het zal enkel in burst een verschil maken.
Dat was mijn punt toch niet? Ik vind het een hartstikke mooie bak hoor, alleen erg veel goud (corolla/kamuro/flowercrown achtig). Dat is enorm vatbaar voor wind. Het effect van wind op de spreiding zal nog groter zijn bij een lagere burst lading. Ik snap je laatste zin ook niet helemaal, wil je nou zeggen dat de burst lading alleen een verschil maakt in het aantal dB?Als dit echt productie is, laat dit wel zien dat kooiloos echt niet onder doet voor 30mm met kooi qua boeketten en spreiding. Het zal enkel in burst een verschil maken.
We weten allemaal dat goud vatbaar is voor wind, ik ging vooral aan op de zin, al helemaal omdat het kooiloos is. Met of zonder kooi met wind maakt weinig uit voor goudbakken.Dat was mijn punt toch niet? Ik vind het een hartstikke mooie bak hoor, alleen erg veel goud (corolla/kamuro/flowercrown achtig). Dat is enorm vatbaar voor wind. Het effect van wind op de spreiding zal nog groter zijn bij een lagere burst lading. Ik snap je laatste zin ook niet helemaal, wil je nou zeggen dat de burst lading alleen een verschil maakt in het aantal dB?
Daar denk ik anders overWe weten allemaal dat goud vatbaar is voor wind, ik ging vooral aan op de zin, al helemaal omdat het kooiloos is. Met of zonder kooi met wind maakt weinig uit voor goudbakken.