The Branco [Compound]

Wat blijft dit toch een gruwelijk dikke bak in de straat. Had helaas wel wat last van vertraging tussen de cakes. Lanceergeluid is om kippenvel van te krijgen

Heel gaaf ding! Had de 2018-versie. Ik dacht dat ik al mijn boxen had opgestookt totdat ik deze nog zag staan. Fijne verrassing voor mezelf. Hiermee dus afgesloten wat betreft de boxen. Boeketten in het midden groter dan verwacht. Door de pauzes was het publiek steeds verrast dat die nog doorging. Deze leverde naast o.a. de Transbomber het meeste gejuich op. En opmerkingen over het fantastische lanceergeluid. Na afloop blijft die fijn fikken, net als de Mega Willow het jaar ervoor. Dat was dus een mooi einde en begin van een vuurtje waar alle lege boxen en cakes opgegooid konden worden.

Had de 2019-versie. Mines onverminderd hard en breed. Had wel het idee dat de boeketten van de eerste 3 cakes minder vol waren..

Voor mij de eerste keer dat ik deze bak had. Ik ben 1 van de weinigen, maar ik was er niet helemaal kapot van. De mines waren zeker dik, maar ik miste echt meer effecten. Tuurlijk wist ik dat van te voren, maar had verwacht dat het totaal plaatje mij meer zou verbazen.

Je bent niet de enige omepje. Hier het meeste van verwacht maar was de minste van de avond.
De mines schoten niet gelijktijdig. Boeketten erg klein en alles leek mij een stuk kleiner en minder dan op de filmpjes van vorig jaar.
Had de 2019 versie.

Hier net zo, dacht dat het samen met de Noi-Z een prachtige combinatie zou zijn, maar los van de mines was het verder geen spektakel, boeketten waren niet heel best. Alle aandacht ging naar de knipperende tails en de gevulde lucht van de Noi-Z.
Verkeerde combinatie wellicht, had er misschien ook gewoon meer van verwacht, maar voor mij was dit de misser van oud en nieuw.

Desalniettemin zijn die mines geweldig, gewoon verticaal en als cake zou waanzinnig zijn. :D

ik heb mijn branco opgeofferd om 00:00 uur. bewuste keuze omdat het de enige box was waar ik uberhaupt iets van zou kunnen zien door de mist en rook. uiteindelijk dus ook alleen de mines kunnen zien. uit protest en irritatie maar 4 meter van de hele buurt gezet. alleen die gillen van iedereen op het begin waren voor mij al goud waard haha

Ik heb dit jaar de 2018 batch gekregen en die presteerde toch echt uitstekend, de mines liepen synchrome met elkaar en de uitwerkingen waren groot, ik heb het gefilmd alleen de uitwerkingen waren zo groot dat ik het niet goed op beeld heb gekregen, vond hem leuk om hem een keer in de straat mee te maken, samen met de mega willow die ik voor de 2x had, maar toch laat ik deze voor aankomend liggen, deze boxen zijn eigenlijk niet geschikt om in een drukke stad (wijk) af te steken je hebt echt de ruimte nodig om er echt een goed beeld van te krijgen

Ik had de 2019 versie maar vond hem wel erg indrukwekkend. Had hem samen met de Mega Willow geschoten, dus dat heeft wellicht ook wel wat invloed gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat :p.

Filmpje is niet van top kwaliteit maar geeft een goede indruk:

Ik weet niet welk jaartal ik had maar ik vond deze box de mooiste uitwerkingen hebben van de hele avond. De rest van de familie/straat vond dit ook. Mooier nog dan bijboorbeeld de Funkenweide die ik ervoor schoot of het 7x3 Kometenbomben/ Eccentricshots rekje die erna kwam.

Vanaf 6:30 (2 camera's):

Prachtig! Maar ook weer enorm balen, ook hier geen at-once meer als ik het goed hoor. Bij de Branco speelt dat nog meer dan bij de Mega Willows. Had em 2x op de lijst, maar nu gaan ze er mooi van af. Dit maakte echt het product voor mij persoonlijk. Wellicht kleine details, maar wel iets wat een WOW-effect creëert en dat mis ik nu gewoon. Zet nu wel 2x de Escape from Hell erop. Totaal iets anders, maar prima zo.
Hopelijk is de 2020 versie wel de oude, dan heb ik wel het vertrouwen om ze weer terug op de lijst te zetten.

Ik had de 2019 versie maar vond hem wel erg indrukwekkend. Had hem samen met de Mega Willow geschoten, dus dat heeft wellicht ook wel wat invloed gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat :p.

Filmpje is niet van top kwaliteit maar geeft een goede indruk:

FILM

Ik weet niet welk jaartal ik had maar ik vond deze box de mooiste uitwerkingen hebben van de hele avond. De rest van de familie/straat vond dit ook. Mooier nog dan bijboorbeeld de Funkenweide die ik ervoor schoot of het 7x3 Kometenbomben/ Eccentricshots rekje die erna kwam.

Vanaf 6:30 (2 camera's):

2018-versie is dit

Bedankt voor de vergelijking. Door die onbedoelde aanpassing laat ik hem staan terwijl die hoog op de wensenlijst stond. Doodzonde van deze bak.

Back
Bovenaan