San71
VWC lid
Ik heb een 2018-versie met zelfde nummering. Dus zal wel goed zijn.Best vreemd ja, benieuwd of ie wel gewoon is zoals verwacht, enkel een verkeerd stickertje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een 2018-versie met zelfde nummering. Dus zal wel goed zijn.Best vreemd ja, benieuwd of ie wel gewoon is zoals verwacht, enkel een verkeerd stickertje.
Met dank aan gbv?Je bent niet de enige omepje. Hier het meeste van verwacht maar was de minste van de avond.
De mines schoten niet gelijktijdig. Boeketten erg klein en alles leek mij een stuk kleiner en minder dan op de filmpjes van vorig jaar.
Had de 2019 versie.
Met dank aan gbv?
Ik had de 2019 versie maar vond hem wel erg indrukwekkend. Had hem samen met de Mega Willow geschoten, dus dat heeft wellicht ook wel wat invloed gehad. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Filmpje is niet van top kwaliteit maar geeft een goede indruk:
FILM
Ik weet niet welk jaartal ik had maar ik vond deze box de mooiste uitwerkingen hebben van de hele avond. De rest van de familie/straat vond dit ook. Mooier nog dan bijboorbeeld de Funkenweide die ik ervoor schoot of het 7x3 Kometenbomben/ Eccentricshots rekje die erna kwam.
Vanaf 6:30 (2 camera's):
Toch wel de lancering is t verschil dacht ik zo. Verder topbak...