The Branco [Compound]

Ik ben net nog een verdwaalde 2018 batch in een bunker tegen gekomen! Die heb ik direct gekaapt bij de winkelier!

Blij mee dat ik deze weer een keer kan schieten in zijn echte vorm!

2019 batch geschoten dus niet de mines at once, maar toch een breed ding. Heel de straat verlicht, mines over de huizen heen zo hoog :yes:

Deze bak voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst. Hele aparte bak met die mines inderdaad, maar mij veel te traag en de boeketten vielen mij wat tegen. Ik had de 2019 batch, dus niet the at once versie. Indrukwekkend? Absoluut. Voor herhaling vatbaar? Nee.

Deze bak voor het eerst en waarschijnlijk ook voor het laatst. Hele aparte bak met die mines inderdaad, maar mij veel te traag en de boeketten vielen mij wat tegen. Ik had de 2019 batch, dus niet the at once versie. Indrukwekkend? Absoluut. Voor herhaling vatbaar? Nee.

Denk ook niet dat je deze dit jaar nog ergens in de outlet gaat tegenkomen.

Heb hem weer proberen te filmen, maar ben weer gestopt... Die bak is niet op film te krijgen en überhaupt niet beschrijven, je moet er voor staan!

Wat een heerlijke bak is dit toch, wel iets minder geworden voor mijn gevoel tov de batch die ik in 2019 afstak. De mines lijken wat minder vol, en doordat ze niet allemaal tegelijk gaan is het effect net wat minder. Tegelijkertijd laat de thumbnail al zien hoe dik dit effect is in de straat, machtig mooi! Als je de schoten telt weet je welke batch het is ;)

Back
Bovenaan