The Branco [Compound]

Hier een prima doorgelonte 2019 afgestoken. Was toch wel de indrukwekkendste van de straat. Iets meer power dan de acatenango.
Acatenango iets sierlijker.

Doos werd geleverd met kooi.

Let wel dat je met deze box incl kooi al snel je bruto gewicht van 25 nadert: 18kg.

Ik had een 2018 versie welke een paar jaartjes te drogen had gestaan in de opslag.

Niet.. Normaal !

Wat een gekkenhuis haha. Topper van de avond.

Ik had een 2018 versie welke een paar jaartjes te drogen had gestaan in de opslag.

Niet.. Normaal !

Wat een gekkenhuis haha. Topper van de avond.

Hier is ie ook toch de lucht in gegaan. Zag het ook niet zetten om 'm in huis te houden, zit dan het hele jaar over de 25kg heen en dat vind ik te gek. Het juiste moment gekozen toen de wind even duidelijk minder was. Maar wat een beest zeg, echt abnormaal. Die all at once beuken zijn hier wel eens omschreven als drukgolven, en zo is het ook precies. Echt een uniek en mega lomp ding zeg, ik ga zeker kijken of ik 'm volgend jaar weer op de kop kan tikken, maar voor de prijs dat ik 'm nu had, (rond de 110,-) ga ik 'm niet meer vinden al heb ik er wel meer voor over.

Weet iemand of de batch na 2019 weer all at once schiet? Ik vind dat bij deze box wel echt extreem van meerwaarde.

Ook benieuwd naar of iemand een 2020> batch heeft geschoten en of deze geen timing problemen meer heeft.

Het ziet er naar uit dat hij dit jaar rond de €125-€150 gaat kosten in de freak dus wel zo fijn als de box dan gewoon van de “oude” kwaliteit is. Zo ja, dan gaat hij sowieso op het lijstje voor volgend jaar.

Laatst bewerkt:
Ik las in de chat dat deze volgend jaar niet meer uit 4 maar slechts uit 3 cakes bestaat. Betekent dat dan ook 28 schoten minder? Beetje zoals de Snowstorm is gegaan van 100 schoten naar 80?

Heb een 2018 versie in bestelling, hopelijk goed weer en geen rare politiek.

Dan word deze de laatste van de avond denk ik.

De uitwerking van deze compound is zo immens groot, dit is niet op beeld te krijgen.

Althans, dan had ik na het aansteken van het lont een sprint moeten trekken de straat uit.

Niet.normaal.wat.een.box!

Tijdje geleden nog een 2019 batch in actie gezien. Net zoals bij de Mega Willows was die beduidend minder dan de 3018 batch

't is dat hij te groot is voor me om per trein/fiets mee te krijgen... Nog een paar bij Loods58 in Ljouwert, net als wat andere uitloop Evo boxen (Noi-z, Mega Willows, Bomber, Kingsmen), check hun eigen site

Back
Bovenaan