Stars Over Paris

Huh naast mij? Stond jij naast Stefan dan?

Ik was die gek die vlak voor de finale nog ff snel naar achteren liep om alles beter in beeld te krijgen :)

Ongelovelijk, ik heb zelfs nog enkele woorden met je gewisseld. Ja ik stond naast Stefan te filmen en had mijn twee kids bij me. Mischien valt er nu een muntje :p

Ja klopt, Rob komt overal vanuit Leeuwarden haha

Vorige week heb ik je vragen gesteld en feedback gegeven op de manier waarin kleuren tot zijn recht komen in jouw filmpjes. Met name tot de kleur blauw. Ik ben ook bij de demo geweest en kan de instellingen van jouw filmpjes nu beter begrijpen door het filmpje van de SoP opgenomen bij de demo van de vuurwerkhal.

Het blijft inderaad een dilemma om de juist kleurinstellingen te vinden en afstemming te bereiken wat betreft scherpte.

Bij deze wil ik mij alsnog verontschuldigen als mijn feedback van vorige week een verkeerde indruk gaf.

Feedback is alleen maar goed. Maar vind je de kleuren nu goed of niet bij de SOP

Bij de RVH demo heb ik alles gefilmd op automatische stand : zowel kleur als focus. Ik ben er zelf eigenlijk best tevreden over. maar het blijft altijd een compromis.

En Torr, ik denk dat ik alweer weet wie je bent :)

Vorige week heb ik je vragen gesteld en feedback gegeven op de manier waarin kleuren tot zijn recht komen in jouw filmpjes. Met name tot de kleur blauw. Ik ben ook bij de demo geweest en kan de instellingen van jouw filmpjes nu beter begrijpen door het filmpje van de SoP opgenomen bij de demo van de vuurwerkhal.

Het blijft inderaad een dilemma om de juist kleurinstellingen te vinden en afstemming te bereiken wat betreft scherpte.

Bij deze wil ik mij alsnog verontschuldigen als mijn feedback van vorige week een verkeerde indruk gaf.

Feedback is alleen maar goed. Maar vind je de kleuren nu goed of niet bij de SOP

Bij de RVH demo heb ik alles gefilmd op automatische stand : zowel kleur als focus. Ik ben er zelf eigenlijk best tevreden over. maar het blijft altijd een compromis.

En Torr, ik denk dat ik alweer weet wie je bent :)

Alle kleuren behalve blauw komen goed in beeld, maar dat heb ik meegenomen in mijn beoordeling van de kleur. Wil je blauw echt goed in beeld hebbe, dan kom je al snel uit bij filmen op automatisch. Aangezien dit manueel gefilmd is, vind ik het nog redelijk. In jouw filmpje zie je de blauwe sterren nog enigszins, terwijl het blauw op andere filmpjes (vrijwel) niet te zien zijn.

Je rood-wit combinatie komt met deze filminstelling uitermate goed uit de verf.
:bye:

kijk je alles wel op 1080p stand? Dan zie je het blauw ook best wel hoor ;)

maar bedankt wederom voor je feedback. Ennuh dit was niet manueel gefilmd, maar op de stand: Neonlicht.

En om on topic te blijven: geen verkeerde cake dit, lekkere rambak met mooie grote effecten

Alle kleuren behalve blauw komen goed in beeld, maar dat heb ik meegenomen in mijn beoordeling van de kleur. Wil je blauw echt goed in beeld hebbe, dan kom je al snel uit bij filmen op automatisch. Aangezien dit manueel gefilmd is, vind ik het nog redelijk. In jouw filmpje zie je de blauwe sterren nog enigszins, terwijl het blauw op andere filmpjes (vrijwel) niet te zien zijn.

Je rood-wit combinatie komt met deze filminstelling uitermate goed uit de verf.
:bye:

kijk je alles wel op 1080p stand? Dan zie je het blauw ook best wel hoor ;)

maar bedankt wederom voor je feedback. Ennuh dit was niet manueel gefilmd, maar op de stand: Neonlicht.

En om on topic te blijven: geen verkeerde cake dit, lekkere rambak met mooie grote effecten

Ik zie iets aan verschil tussen 360 en 1080, maar het blauw is nog steeds niet zo vol als bij automatisch. Het is wel beter ja. Dankje voor de feedback.

Je hebt met SoP, ES City Lights, Dragon Balls, Wodka Blue, Freedom, Heavy 3 echt een serie mooie cakes om naast elkaar te posten voor een filmpje om effectgroote te vergelijken. Net zoals je hebt gedaan met het salutetopic.

De SoP past hier echt goed tussen dan. Qua product is hij dit jaar top.

Zonet gezien tijdens een demo, Wat een dikke cake is dit zeg!! Het blauw is prima te zien en wat een burst! Prima cake

Net ff van alle producten waar ik het van kon vinden de datum nagelopen. De SoP spant wel de kroon met 2007.

Verder ook nog wat oud spul uit 2008 (battle bijv.)

Net ff van alle producten waar ik het van kon vinden de datum nagelopen. De SoP spant wel de kroon met 2007.

Verder ook nog wat oud spul uit 2008 (battle bijv.)

Niet druk om maken, ze hebben dan een paar jaar kunnen drogen dus effecten zullen mischien wel beter uit de verf komen dan uit een exemplaar van dit jaar.

Tnx, maar ik maak me ook niet druk :) Verbaasde me er alleen over dat een topper zo lang is blijven staan.

Ja terwijl toen nog voor onder de 20,- te krijgen was zou je zeggen dat die al lang weg moesten zijn. Heb zelf nog een pyrostar pakket gekocht van wolff ook uit 2008 nog. Nog ff en het is alweer nostalgisch:p

Ik had deze pot voor het eerst. Prachtig alleen was de pot binnen een paar seconden voorbij. De eerste 5 shots gingen nog goed, maar toen ging alles tegelijk de lucht in. Wel een hoop geweld in 1 keer, maar toch jammer van de mooie uitwerkingen.

Back
Bovenaan