Stars Over Paris

ik had iets meer van deze pot verwacht
maar kwa prijs/kwaliteit verhouding
haal ik hem volgend jaar weer

Hij staat op mijn lijstje. Als me geld op is ofso of er toch iets anders beters is haal ik die. Maar eigenlijk is dit wel echt een heerlijk bakje ( afgaand op filmpjes en reacties )

Afgelopen jaren in me collectie omdat deze cake heel mooi is. Nu wel beetje uitgekeken erop dus dit jaar even niet. Filmpje van afgelopen jaarwisseling: :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik ben benieuwt of hij weer als vanouds is. ik denk dat ik hem er wel bij neem voor 18 euro, al zou die wel niet zo goed zijn als de investegate die een soortgelijke opbouw heeft

Ik blijf dit toch een topcake vinden. Dit was mijn eerste "meer als 200 grammer" in 2006 en daar blijf je dan toch een nostalgisch gevoel bij houden:). heb hem sinds die tijd ieder jaar gehad behalve vorig jaar omdat ik er even op uit gekeken was, maar dit jaar is hij weer van de partij en ondanks dat hij in de jaren wat duurder geworden is vind ik het toch een goede prijs/kwaliteit verhouding houden.

maar het allerbeste aan deze cake vind ik toch nog wel de enorme diversiteit in effecten binnen 1 cake...

Laatst bewerkt:
blijft een toppertje dit. dit was een paar jaar terug mijn eerste zware cake (200gram +) en sinds dien is deze er de meeste jaren wel bij. weet nog wel dat ik hem toen kocht voor een euro of 15 haha, heerlijk prijsje al is 20 euro ook nog prima te doen voor deze pot.

erg mooie pot en zeker de moeite waard om mee te nemen!

Ziet er goed uit op de filmpjes! Alleen de boeketten ogen mij wat klein. Vooral de finale vind ik er magertjes uitzien.

De schietwijze ligt gelijk aan die van de Investigate van Hardix, alleen de finale daar is vele malen beter dan deze ( zoals ik deze cake dan op filmpjes bekijk ).

De boeketten en burstknallen van de Investigate van Hardix zijn ongeveer 2 keer zo groot en zo hard als deze. Heb ze allebei gehad. Daarbij valt deze behoorlijk in het niet. Ik vond de Stars over Paris zwaar tegenvallen.

Deze cake is na mijn mening Achterhaald en Ingehaald door andere gelijke cake's.
hier een opsomming:

Investigate-hardix
Pontificaal-Lesli
Cube-Wolf zelf.
Zo zullen er nog een aantal zijn.

Deze cake kant nu veel meer Goedkopere en deurdere en betere versies.
Gewoon de mooiste voor zijn prijs uitzoeken!

Betekend niet dat de Stars over Paris slecht is. want ik vind um nogsteeds wel leuk.

Deze cake was al goed maar het lijkt er op of hij elk jaar gewoon steeds vetter wordt. Gisteren sprong hij er voor mij bij de Vuurwerkhal best wel boven uit en mocht je deze aanschaffen, spijt ga je er zeker niet van krijgen.

Deze cake was al goed maar het lijkt er op of hij elk jaar gewoon steeds vetter wordt. Gisteren sprong hij er voor mij bij de Vuurwerkhal best wel boven uit en mocht je deze aanschaffen, spijt ga je er zeker niet van krijgen.

Ik wil je post wat nuanceren door mijn visie op deze cake te geven.

In 2007 was dit waarschijnlijk de beste 500 grammer die op de markt kwam. Mooie kleuren, grote boeketten, diverse shapes en harde crackling salvo om het af te maken. En dat destijds voor slechts 18,50. Dat was gewoon extreem super gaaf.

In 2008, 2009 en 2010 is de prijs omhoog gegaan en leken de boeketten wat magerder geworden. Nog steeds een goed product, maar niet meer datgene wat het in 2007 was.

In 2011 is de prijs wederom licht gestegen of gelijk gebleven, maar zoals je volledig terecht aanhaalt is de kwaliteit weer van het niveau van 2007. In dat opzicht is het weer de prachtbak die we 4 jaar terug voor het eerst hebben mogen aanschouwen. Hij sprak mij op de demo onwijs aan. Prijs is wat minder scherp, maar prijstechnisch gezien is dit nog steeds één van de mooiste budgetbakken in Nederland.

Ik kijk er weer naar uit om deze straks weer de lucht in te zien gaan.
Het mooiste ervan? Ik heb hem niet betaald, een ander heeft hem gekocht. Dus voor mij geldt: gratis, gratis, gratis :D

Back
Bovenaan