Stars Over Paris

Ik vond deze op demo gisteren ook weer super! Wolff is dit jaar weer goed bezig, naar een minder jaar gaan ze weer knallen! Geen enkele prijsstijging, enkel dalingen en nieuwe prijskwaliteit toppers.

Over deze cake: mooi tempo, leuke shapes en flinke boeketten en een goede burst.

Ik vond deze op demo gisteren ook weer super! Wolff is dit jaar weer goed bezig, naar een minder jaar gaan ze weer knallen! Geen enkele prijsstijging, enkel dalingen en nieuwe prijskwaliteit toppers.

Over deze cake: mooi tempo, leuke shapes en flinke boeketten en een goede burst.

deze mening deel ik niet met je. Alle boxen waren te duur, en deden onder vergeleken met de concurrentie. daarnaast waren klassiekers wel scherper in de markt gezet. maar voor mijn gevoel knalde silversalute minder hard. kon natuurlijk ook door het weer komen.

maar even weer on topic: stars over paris was dit jaar weer een topper

Inderdaad soms doen oude producten je toch weer verbazen.....de drie shots witte blinkers zijn nu bijna fenomenaal. Samen met de prijsdaling is het heel erg moeilijk om deze topper nu te laten staan idd. :D

Zoals vele anderen het voor mij zeiden, door de prijs en de effecten zeker een top-cake. Ik denk dat Wolff er goed aan heeft gedaan zo'n stabiel en populair product in prijs te verlagen. Hij ging de afgelopen jaren richting het randje maar nu is het weer een topper gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Vernieuwd op een fantastische manier zag ik gisteren, met de prijsdaling opnieuw een absolute topper als die onveranderd blijft.

Deze gister live gezien mense lieve wat een prachtbak! Beoordeeld met een 10, er zijn weinig cakes op de hele markt die deze verslaan. Super mooi geprijsd!!!!

Deze ook gezien op de freak preview. In mijn ogen de beste bak van de avond! In oude glorie hersteld tegen een zeer scherpe prijs!!

Deze ook gezien op de freak preview. In mijn ogen de beste bak van de avond! In oude glorie hersteld tegen een zeer scherpe prijs!!

Ben ik helemaal met je eens op de preview zag ik de echte ouwe Stars o Paris weer wat een mooie cake is dit toch en jammer dat de andere stars over moskou en londen en ik geloof berlin niet meer in productie zijn. Als die toch ook in een nieuw jasje waren getoken dan had je echt een pracht assortiment! Maar stars over paris presteerde echt bruut!!

Jep dat zou mooi zijn.. alle 3 voor 50,- euri :):) maargoed, allang blij dat deze weer mooi presteert voor een schappelijke prijs!

Vond 'm ook echt steengoed presteren op de demo in september! Gelijk maar 4 stuks besteld en hopen op de 2013 versie. Wordt een leuk projectje 4 tegelijk denk ik!

Laatst bewerkt:
ik ben bang dat die prijs wel niet meer zal kloppen .
maar het is wel van een goed jaar .
als voor de prijs in de begin post word verkocht, denk ik daar niet over na, en kom ik gelijk in actie .

Bij vuurwerklandoutlet in groningen kost omlabeling van deze cake (vuurwerkland expressive) 11,95
Dus kosten 8 stuks 95,60...nog mooiere prijs

Back
Bovenaan