Stars Over Paris

Afgaand op het filmpje van Saido1 is de SoP inderdaad achteruit gegaan. Ik had wel de goede versie en heb ervan genoten! Vooral de palms zijn slechter en met minder 'strepen', ook de crackling lijkt matiger.

Is deze ook geschoten op een demo? En is ie weer in zijn oude glorie hersteld?
Boeketten waren echt veel kleiner vorig jaar dan twee jaar geleden.

Deze is nog niet geschoten op een demo maar er komen meer demo's waar die vast wel geschoten wordt.

Ik had er zeer veel positieve verhalen over gehoord, maar hij viel me tegen. Had hem gekocht voor 21,50 maar vond hem niet helemaal de prijs waard. Slappe burst, slechte crackling en volgens mij was de volgorde ook niet goed bij mij.
Geen vervolg voor mij in ieder geval. Volgend jaar meer van Zena en Bonfireworks.

Edwin

Ik had hem afgelopen jaar, maar hij viel vies tegen. Zoals hierboven ook al gezegd een matige burst en daardoor niet echt volle effecten. Precies het tegenovergestelde van de video van Wolff waarop de de effecten echt mooi rond zijn met een flink harde burst.

Ik had deze afgelopen jaar ook. Ik vond hem niet slecht, maar ik had er wel wat meer van verwacht. Voor die prijs heb je mooiere cakes (b.v. boefje van Marijn)

Het viel me op dat de voorheen rood gekleurde sterren nu paars waren, tijdens de rijswijkse vuurwerkdemo
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb me bij het afhalen laten verleiden. Kreeg 3 stars Als vervanging voor super4-16, en daar zat deze niet in.
Dus SoP toch maar erbij gekocht

Ik heb me bij het afhalen laten verleiden. Kreeg 3 stars Als vervanging voor super4-16, en daar zat deze niet in.
Dus SoP toch maar erbij gekocht

Daar ga je geen spijt van krijgen. Heb hem nu een aantal keer gehad en het blijft één van mijn favorieten :)

Had de oude vertrouwde versie.
Kwamen weer goede klappen af en het tempo was ook prima.

Deze viel reuze mee na de eerdere teleurstellende versies op demo's gezien te hebben.

Mooie cake, mooie kleuren, grote effecten en een ''lekkere'' burst erin!

Goede cake om het publiek een beetje warm te maken voor echt geweld!

Denk dat hij om 22:00 of later na 00:00 wat beter tot zijn recht komt!

Deze cake was mij live totaal onbekend, maar dankzij onze grote vriend Jappy die 's-nachts hier langs kwam heb ik hem eindelijk live mogen aanschouwen en was behoorlijk onder de indruk van het schouwspel wat zich voor mijn ogen ontplooide :).
Zeker een aanrader en ook deze cake komt op mijn wishlijst voor de volgende jaarwisseling.

Back
Bovenaan