Snowstorm 2.0

Wat ziet deze er op bovenstaande film goed uit zeg! Dat blauw is inderdaad prachtig, subtiel en komt tegelijkertijd heel goed over. Schitterende bak!

* Product topic staat wederom in de verkeerde collectie, behoort toe tot de Evolution Fireworks collectie.
Idem bij de Dragon Boxen.

Deze 2.0-versie vind ik qua effecten-combi mooier, maar op effect-breedte en "wow-factor" heeft deze juist weer wat ingeleverd. Lastig... Hierbij mijn video gemaakt tijdens de Evolution Dealer Avond 2019:

Vorig jaar de Snowstorm gehad, geweldige bak vond ik dat! Ben heel benieuwd hoe deze het gaat doen! Ziet er heel goed uit in ieder geval!

Niet in het echt gezien maar ik twijfel wel. Komt me op de filmpjes wel mooi en groot over, maar ook eentonig door gebrek aan afwisseling van effecten.

Deze 2.0-versie vind ik qua effecten-combi mooier, maar op effect-breedte en "wow-factor" heeft deze juist weer wat ingeleverd.
Dit is precies de indruk die ik van de filmpjes ook krijg, was dus in 't echie ook zo. Ik had het extra kruit dan liever teruggezien in popping tops op de blauwe mine, en dan het boeket dezelfde grootte gehouden.

Dit is precies de indruk die ik van de filmpjes ook krijg, was dus in 't echie ook zo. Ik had het extra kruit dan liever teruggezien in popping tops op de blauwe mine, en dan het boeket dezelfde grootte gehouden.

Beste criticasters:D
We hebben deze inmiddels voor de 2e maal gezien in China en het resultaat is super.
De dahlia is omgezet naar blauwe sterren en de crackling wat krachtiger gemaakt.
Ik zal kijken of ik op korte termijn het filmpje kan plaatsten.
Helaas is bij deze het reservelont ontstoken dus begint met de finale.

gr
Marchel

Ik heb 'm dit jaar voor het eerst in de collectie. Juist vanwege de blauwe sterren en de schappelijkere prijs. Ik heb er wel vertrouwen in. Ziet er goed uit zo. Zal ik 'm voor of na de Blue Night Fire schieten? Ik denk ervoor. Of juist niet na elkaar omdat het een beetje teveel blauw goud wordt?

Ik heb 'm dit jaar voor het eerst in de collectie. Juist vanwege de blauwe sterren en de schappelijkere prijs. Ik heb er wel vertrouwen in. Ziet er goed uit zo. Zal ik 'm voor of na de Blue Night Fire schieten? Ik denk ervoor. Of juist niet na elkaar omdat het een beetje teveel blauw goud wordt?

Eigenlijk is hij te te snel om hem ervoor te schieten en heeft de BNF een te dikke finale om hem er na te schieten.

Eigenlijk is hij te te snel om hem ervoor te schieten en heeft de BNF een te dikke finale om hem er na te schieten.
Dank. Dacht ik ook al aan. Vooral het redelijk trage begin van de BNF doet waarschijnlijk "een gaatje" vallen t.o.v. SS 2.0 als je 'm erna schiet. Niet na elkaar schieten dus.

Als de 2.0 hetzelfde presteert als de oude versie, zeker. Hier 2x de oude versie besteld en die wordt verwerkt in de finale ;).

Back
Bovenaan