Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat blauw is inderdaad prachtig, subtiel en komt tegelijkertijd heel goed over. Schitterende bak!
Dit is precies de indruk die ik van de filmpjes ook krijg, was dus in 't echie ook zo. Ik had het extra kruit dan liever teruggezien in popping tops op de blauwe mine, en dan het boeket dezelfde grootte gehouden.Deze 2.0-versie vind ik qua effecten-combi mooier, maar op effect-breedte en "wow-factor" heeft deze juist weer wat ingeleverd.
Dit is precies de indruk die ik van de filmpjes ook krijg, was dus in 't echie ook zo. Ik had het extra kruit dan liever teruggezien in popping tops op de blauwe mine, en dan het boeket dezelfde grootte gehouden.
Ik heb 'm dit jaar voor het eerst in de collectie. Juist vanwege de blauwe sterren en de schappelijkere prijs. Ik heb er wel vertrouwen in. Ziet er goed uit zo. Zal ik 'm voor of na de Blue Night Fire schieten? Ik denk ervoor. Of juist niet na elkaar omdat het een beetje teveel blauw goud wordt?
Dank. Dacht ik ook al aan. Vooral het redelijk trage begin van de BNF doet waarschijnlijk "een gaatje" vallen t.o.v. SS 2.0 als je 'm erna schiet. Niet na elkaar schieten dus.Eigenlijk is hij te te snel om hem ervoor te schieten en heeft de BNF een te dikke finale om hem er na te schieten.
Op Facebook staat een video van de productieversie:
https://www.facebook.com/681808311865105/videos/2549215052003623/
Finalecake dus aangestoken bij het reservelont, maar dat salvo is wel lekker zeg!
Twijfel nog een beetje tussen deze en de Evo Bomber.