Snowstorm 2.0

Waar zijn de blauwe sterren gebleven??
Dit is een enorme tegenvaller als die opeeens eruit zijn, door de sample en eerste demo heb ik deze besteld!

Tegenvaller als die er niet meer inzitten!

Dit is een enorme tegenvaller als die opeeens eruit zijn, door de sample en eerste demo heb ik deze besteld!

Evolution op Facebook:
het blauwe is er best veel, echter wat moeilijk te zien in de film.

Zoo dan! Ziet er wel top uit. Een hele bijzondere uitwerking, jammer dat het geen losse cakes meer zien. Moeilijk te zijn op de film of deze qua spreiding breder is dan de oudere versie. Hopelijk wordt deze nog op een demo geschoten. De 100 euro vind ik hem nog wel waard, maar wacht toch eerst meer demofilmpjes af.

Staat op Facebook onder het filmpje een bericht van marchel dat de camera het blauw niet goed kon filmen, had iemand zelfde soort bericht als jou geplaatst. Dus volgens hem zit er wel in alleen nu niet te zien

Op het Facebook filmpje is het echt wel een toppertje hoor! Nu zou ik em zelfs 2x willen, waar het op de Evo demo een twijfel geval was voor mij. Die vollere crackling staat hem wel beter! Ik schuif em door naar volgend jaar.

Edit: Spelling foutje

Laatst bewerkt:
Zijn hier verschillende versies van in omloop? Ik heb namelijk niet de 'blauwe doos' maar een 'standaard bruine kartonne doos' zonder kooi. Of heeft de winkelier de 'blauw doos' met kooi dan al verwijderd en zet daar de bruine doos in?

Hopelijk kan iemand mij wijzer maken :)

Zijn hier verschillende versies van in omloop? Ik heb namelijk niet de 'blauwe doos' maar een 'standaard bruine kartonne doos' zonder kooi. Of heeft de winkelier de 'blauw doos' met kooi dan al verwijderd en zet daar de bruine doos in?

Hopelijk kan iemand mij wijzer maken :)
Heb ook de bruine omdoos, vond ik wel een tegenvaller. :p

Ik heb gewoon de blauwe doos. Zou geen bruine kartonnen doos meer onder passen. Wellicht wel omheen.

Zoals die bij ons in de winkel binnenkwam, en ik hem zelf ook heb, zitten er twee boxen samen in een overdoos die een kooi bevat. De bruine doos is dus al uit de kooi gehaald door de winkelier, omdat ze per twee geleverd worden.

Back
Bovenaan