Snowstorm 2.0

Zijn hier verschillende versies van in omloop? Ik heb namelijk niet de 'blauwe doos' maar een 'standaard bruine kartonne doos' zonder kooi. Of heeft de winkelier de 'blauw doos' met kooi dan al verwijderd en zet daar de bruine doos in?

Hopelijk kan iemand mij wijzer maken :)

Ik zelf heb er 1 met de blauwe doos ontvangen

Ik heb de snowstorm box gehaald dit jaar maar valt me op dat de bovenzijde van de 4 potten identiek is?
op elke pot staat "SSB-100-D"

Hoe weet ik nu wat de beginpot is? Bij zusterpot Solar Storm had ik dit niet en waren ze netjes van A tot D gelabeld (of 1 tot 4).

Heb ik nu 4 dezelfde potten of wat? :o

Sticker bovenop zegt niet altijd alles, soms staat op de zijkant weer een ander nummer. Maareh, zijn alle potten van deze box sowieso niet identiek? Dan maakt het dus niks uit :)

Ik heb de snowstorm box gehaald dit jaar maar valt me op dat de bovenzijde van de 4 potten identiek is?
op elke pot staat "SSB-100-D"

Hoe weet ik nu wat de beginpot is? Bij zusterpot Solar Storm had ik dit niet en waren ze netjes van A tot D gelabeld (of 1 tot 4).

Heb ik nu 4 dezelfde potten of wat? :o

Als je goed kijkt is de finale cake voorzien van een kleine toevoeging 4. Zal ff foto posten

20191230_164525.jpg

Ik kreeg de tip om hem niet te dicht bij weinigen af te steken. Maar deze box heeft toch niet iets anders bijzonders dan de gemiddelde box??

Ik schoot deze na de Zena Triumph en Doube Gold en vond deze dan toch wat tegenvallen qua prijskwaliteit verhouding tov eerder genoemden. Kan ook komen door de enorme vertragingen in mijn compound. Ernstig slecht gekoppeld deze. De finalecake was overigens wel subliem.

Had vorig jaar de 100 shot . Nu deze toch wat minder maar nog steeds prima bak . Maar ik heb het gevoel dat alles van EVO wat ingeleverd heeft dit jaar

vorig haar de 100sh dit jaar de 80sh.
100sh was inderdaad beter kwa 'luchtvulling' maar bij de 80sh was het blauw weer mooier.
ik heb voor de 80sh 80 euro betaald en betaalde voor de 100sh 100 euro dus al met al is het om het even denk ik.

Hele gave bak! Het blauw was zekers mooi. De pauzes vond ik niet hinderlijk. Die zette het publiek 3 keer op het verkeerde been daardoor 4 keer uitroepen van bewondering. :handsup: Overgangen ietsje versnellen zou wel nog gaver zijn.

Back
Bovenaan