The Corolla [Compound]

waaide het gisteren ook tijdens de demo? Ik heb soms de indruk dat op de filmpjes het goud wat sneller verwaaid. En dat hierdoor boeketten wat kleiner blijven of moeite hebben om volledig eruit te knallen.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
greetzz

waaide het gisteren ook tijdens de demo? Ik heb soms de indruk dat op de filmpjes het goud wat sneller verwaaid. En dat hierdoor boeketten wat kleiner blijven of moeite hebben om volledig eruit te knallen.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
greetzz

Er stond aardig wat wind inderdaad, meeste producten hadden daar last van. Bij Fuego was dit een van de toppers, bij Orthen vond ik hem wel aardig. Ik ben benieuwd naar de ervaringen na de jaarwisseling, kan een potentiële topper zijn.

Wow wat was dit een topper, vooraf was ik al erg enthiousiast over deze box, toen hij op de demo van orthen geschoten werd, begon de twijfel toe te slaan, maar nu ik hem toch zo gezien hebt is het gewoon een topper, volgend jaar weer!!

Helaas niet op film maar wat een geweldige bak. Bij Orthen presteerde die niet heel lekker, week later bij Fuego echt goed. Zit er over te denken deze komend jaar weer op een lijst te zetten

Wow wat was dit een topper, vooraf was ik al erg enthiousiast over deze box, toen hij op de demo van orthen geschoten werd, begon de twijfel toe te slaan, maar nu ik hem toch zo gezien hebt is het gewoon een topper, volgend jaar weer!!

Zo dikke spreiding, vol en flink tempo. Ik vind hem zo toch spectaculairder overkomen dan de Bomber, die bijna net iets té lang is en minder vol maaarrr met crackling. Iemand die ze beiden gehad heeft?

Zo dikke spreiding, vol en flink tempo. Ik vind hem zo toch spectaculairder overkomen dan de Bomber, die bijna net iets té lang is en minder vol maaarrr met crackling. Iemand die ze beiden gehad heeft?

Heb ze beide geschoten, Corolla los en de Bomber per 2 in het 12 uur project. Is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijk . Maar hebben mij beiden dusdanig overtuigd dat ik ze weer op de lijst zet voor dit jaar

Nice lekker tempo, Evolution mag wel meer van dit soort cakes op de markt gooien.

Ik heb ze beide geschoten, deze was nog wel wat beter. Maar het zijn beide toppers.

Ik heb deze ook gehad. Ben het met de meeste hier eens. Dit is echt een klasbak. Lekker tempo, grote boeketten en harde bust. Volgend jaar weer! :handsup::D

Helaas had mijn maat deze als enige niet gefilmd, bummer :(

Vanaf minuut 7 ziet u twee x de carolla tegelijk

Vanaf minuut 7 ziet u twee x de carolla tegelijk

2 x de carolla tegelijk

2 x de carolla tegelijk

Pff kan je niet eens aangeven op hoeveel min het begint? Wat mij betreft mogen er wel regels komen op vwc voor yt kanalen. Het lijkt er vaak op dat er maar word gepost om wat views binnen te harken.

Ontopic:
Ik vind deze box misschien wel de beste nieuwkomer van Evo op basis van de filmpjes. Ik zou wel zelf de pauzes eruit halen.

Hier ook per 2 geschoten. Zeker een topper. Alleen jammer van de vertraging tussen de cakes in. Als je hem per 2 schiet valt het minder op maar dan lont ik hem toch liever zelf door. De compound van Cafferata die ik had, had nog meer vertraging. Had ook een compound van rubro, daar nagenoeg geen vertraging.

Hier ook per 2 geschoten. Zeker een topper. Alleen jammer van de vertraging tussen de cakes in. Als je hem per 2 schiet valt het minder op maar dan lont ik hem toch liever zelf door. De compound van Cafferata die ik had, had nog meer vertraging. Had ook een compound van rubro, daar nagenoeg geen vertraging.

Bij mij nauwelijks vertraging zie video bij post #107

FILM

Volgensmij mis je hier de eerste cake en ben je begonnen met filmen vanaf cake 2. Ik tel 3 cakes... Niks mis mee, maar ik geef het even aan wat inhoudt dat deze zelfs iets langer duurt:D

Back
Bovenaan