Screaming Salute

Blijft een topper als nieuwkomer!!

vanmiddag 4 stuks tegelijk gedaan, hele straat hier kwam onderhand buiten om te kijken wat er gaande was en na afloop allemaal positieve reacties.

heb niet gefilmt (hele oud&nieuw niet).

Mooi dingetje! helaas zat er af en toe een bombette vast in een tube maar verder echt een aanradertje! Irritante fluiters met leuke knallen!

Wat een gave knal cake!
de knal was bij mij prima in oorde! ja heerlijk gewoon!
volgendjaar wik ik zeker 6 van deze schatjes!!
heerlijke nieuw komer

Zeker een prima knalcake, volgend jaar komt hier een kartonnetje van voor een leuk projectje. De cake heeft een goede fluit en de knal was ook zeker wel goed te noemen. De cakes hebben hier 3 dagen bij de kachel gestaan misschien dat dit nog invloed heeft gehad. Aanrader!

prima cake, knallen zijn niet super hard, maar met die fluit erbij maakt het deze cake toch tot een toppertje, volgend jaar zeker weer in de collectie.
alleen sommige fluiters knalde niet !!, en ze gingen af en toe alle kanten op.

prima cake, knallen zijn niet super hard, maar met die fluit erbij maakt het deze cake toch tot een toppertje, volgend jaar zeker weer in de collectie.
alleen sommige fluiters knalde niet !!, en ze gingen af en toe alle kanten op.

Inderdaad zoals je in mijn filmpje kan zien knalt een bombette op een auto en een op een dak.

Ondanks dat ik al wist dat het een topcake was werd ik aangenaam verrast vanacht. Ik schoot hem samen met (de oude..) No Mercy van Wolff, wat eigenlijk een prima combinatie was. De roodgroene boeketten van No Mercy met daar doorheen de tollende fluiters en ti-boeketjes van de Screaming Salute. Een top combinatie.

Complimenten voor deze geweldige cake Royal. Een origneel product waar ik echt op zat te wachten.

deze in combinatie gedaan met de playful fairy. ik heb meteen een hoop nieuwe scheldwoorden bijgeleerd van de plaatselijke scrooge met d'r opgefokte poedels waar de gemiddelde hooligan nog jaloers op kon worden. dat krijg je van lekkere fluit, hade knallen en aardig wat crackling!

Echt een fantastische cake dit!

Overdag heb ik er één gezien die iets 'gekieteld' was, ging zegmaar in 5 seconde de lucht in. Man man, genieten gewoon!

Na 12'en heb ik er twee tegelijk in me straat gedaan, ook echt geweldig!
Staat al op de lijst voor volgend jaar.

Goede cake dit.
De fluit is echt helemaal geweldig.
Maar daar houd het voor mij ook op, want van de salute's werd ik niet echt warm.
Als ze dit weten te verbeteren heb je een regel rechte topper.

Is zeker een leuke bak ja, maar wat omepje zegt, de knal is niet grandioos, die fluit is wel top! Toch wel een aanrader en ben benieuwd naar de films van Pieter, heb hem wel overdag gezien, niet in het donker. :)

Heerlijk! Zelfs na 12 uur springt die nog uit ten opzichte van veel cakes. De "fluit" is echt heel erg goed en de knallen zijn leuk. Mochten deze ook nog eens erg goed worden zal het 1 van de beste cakes te verkrijgen zijn!

ik heb erg genoten van deze pot, vond het zelfs jameer dat ik er maar 1 genomen had, maar volgend jaar zekers meer ervan, vond de fluiten geweldig, de fluiters gingen ook mooi de lucht in, een soort van rond tollend/slifferend effect wat best lang duurde en vond de knallen niet echt tegenvallen, iets waar ik eerder wel bang voor was, dus al met al kwalitatief en qua prijs gezien een fantastische nieuwe aanwinstt zou ik zeggen :)

w8krra.png

Gekocht voor de combinatie fluit-knal en was zeer tevreden.
Fluiters gilden lekker lang door en de ti-salutes waren ook in orde.
Tevens complimenten voor het strakke labelontwerp; ziet er top uit!

Back
Bovenaan