Screaming Salute

Dat lijkt me heel sterk!

Zo staat het op FPM

DEMO Almelo

Wanneer: 17-Dec-2011
Plaats: Almelo
Provincie: Overijssel
Tijd: 20.30 (Na de wedstrijd Heracles - Vitesse)
Winkel: Harings Vuurwerk
Collectie: Wolff & Royal
Wie: Royal
Kaliber: Consumentenvuurwerk
Extra Info: Ontbrandingstoestemming
Extra Info: Aankondiging op eigen website

Schietlijst:
Wolff:
1 El Dorado
2 Battle
3 Hawaii
4 Stars over Paris
5 Silver Salute
6 Ceasar
7 Panter
8 Mayday
9 Space Shooters
10 Hong Kong
Daytona

ROYAL FIREWORKS:
11 Snowdrop
12 Sensation of Joy
13 Big Rose
14 Breath of Angel
15 Forbidden memories (Uit pakket China by Night)
16 Mystery City (Uit pakket China by Night)
17 Fire Emblem
18 Breath of Angel
19 Screaming Salute
20 Passion Flower
21 Hot Chains
20 Perfekt Harmony
21 Exploding Box
22 Iris de Magic
23 Fireworks for all
24 Beautiful leaves
25 Space Temple
26 Vuurwerk met een kroon
27 Fire Flower

Hierna volgt een grootse finale!

Dus goed dat je vermeld dat het op FPM staat en je helpt een hoop mensen die naar de demo van Harings gaan de goede weg op met deze lijst. Maar ik betwijfel of ze de Screaming Salute daadwerkelijk gaan schieten.

Orthen had de screaming salute ook op de schietlijst staan en nog wat andere cakes ook en die werden ook niet geschoten tijdens de demo. Vaak zijn schietlijsten eerder gemaakt en gedrukt dan de dag van de demo.

Ik hoop dat je gelijk krijgt Rene en dat ze hem schieten. Het zou de primeur zijn.

:bye:

Screaming salute komt aankomende week binnen!

dus ze worden binnenkort echt wel geschoten op de aankomende demo's van winkels.

Die cakes hebben gewoon 6 a 8 weken kunnen drogen op zee als ze een beetje gunstig stonden hoor.

Deze zullen altijd aan aan de buitenkant bovenop een schip staan, Dit wanneer er brand ontstaat dat ze de container zo het water in kunnen gooien.

Ontopic maar weer :wink: :)

Twitter @pyrovuurwerk: Ze zijn binnen!!!!! Royal Fireworks. Screaming Salute cakes!!

2q39f74.jpg

hij is gisteravond geschoten, zelf nog niet mee gemaakt er is wel filmpje van gemaakt door een bekende die is inmiddels aan uploaden op youtube.. en hij is echt prachtig! geweldige tempo heerlijke fluit en top ti-kronen en knallen!

deze cake zal 23 dec geschoten worden op de demo van Macet Vuurwerk te Losser.

Die cakes hebben gewoon 6 a 8 weken kunnen drogen op zee als ze een beetje gunstig stonden hoor.

Wil ik wel even op inhaken, ik heb 2 jaar geleden een container 100.000 van Original Fireworks uitgeladen in Olen. Dat viel puur tegen toen de container openging. De druppels hingen aan het plafond. Op zee betekend niet gelijk droog.

Laatst bewerkt:
Wil ik wel even op inhaken, ik heb 2 jaar geleden een container 100.000 van Original Fireworks uitgeladen in Olen. Dat viel puur tegen toen de container openging. De druppels hingen aan het plafond. Op zee betekend niet gelijk droog.

Zorgen dat je dus de onderste doos hebt :D

Wat is er nou weer mis met vochtige dozen?
:bonk:

ja zeker deze ziet er goed uit!
Mooie knal.
niet helemaal een zuivere ti boeket.
af en toe een verdwaalde star vergeef ik de chinezen wel:p
ziet er top uit.
ben aardig gerust gestelt!
Kopen kopen kopen!

Ik had hem van mijn lijst gewist omdat ik had verwacht dat deze net als de BT en TT niet goed zou presteren aangezien ze van dezelfde fabriek zouden komen.
Nu staat hij er weer meervoudig op.

gr

Back
Bovenaan