Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het ziet er naar uit dat dit echt een topproduct wordt. Lekkere pot met mines, screamers en salutes. Het enigste wat ik me eigenlijk afvraag is hoe hard gaan de salutes? Vergelijkbaar met de Silver Salute of toch wel een tikje zachter? Desondanks een aparte 500 grammer voor een goede prijs.
ik zou er toch maar 2 nemen, ik heb er ook nog maar eentje bij bestelt om overdag te schieten. leuk blokje, voor als ik op de avond bestemming aan ben gekomen
Ik wil niet heel erg nerdy overkomen maar na het filmpje te hebben gezien dacht ik dat die tekort duurde. Je ziet maar rond de 33 schoten en in de omschrijving staat dat die 45 schoten heeft. Het is dan wel een china filmpje maar ik vraag me toch af of dit wel je juiste film bij de cake is.
Dummy ziet er leuk uit, maar afgaande op de andere nieuwe producten que burst gaat dit geen topper worden. Toch eerst maar eens een demo afwachten. De 27ste misschien?