Screaming Salute

Deze ga ik zeker halen dit jaar. Lekker bakje, net als de Tears of Beauty, daar komen er sowieso al twee van :) Genieten!

Zo dan!
Heb deze erg leuke cake maarliefst 8 stuks besteld!
de knal is mischien niet de allerhardste maar de fluit maakt dit wel tot een regelrechte topper!
Heerlijk voor overdag.

Even voor de mensen uit omgeving Helmond eindhvn..
Bij www.vuurwerkhelmond.nl verkopen ze deze cake in de voorverkoop voor 23.95.
De prijs was een druk fout in/op de Folder/Webshop:bonk:
Maar als goed maker krijgt iedereen de deze besteld in de voorverkoop deze cake gewoon voor 23.95.
nou voor die prijs is dit helemaal een leuk ding!:p
Toppertje hoor!

Ik vond deze ook weer erg leuk gister op de demo!
de knal is idd niet de hardste, maar de fluit ervoor maakt hem geweldig.
al gingen vele fluiters toch alle kanten op!
ben ook weer erg blij dat ik deze erbij heb dit jaar, flinke aanrader.

Topbak inderdaad :D. Dit jaar is hij er niet bij voor mij omdat ik de Secret salute boven deze heb verkozen. Zal qua knal niet veel verschillen dit seizoen denk ik. En dat zegt meer over de Secret salute dan over de Screaming salute...:sad:

Nou volgend jaar neem ik deze absoluut niet meer... ik had er 3 verwerkt in een project maar dit was levens gevaarlijk. De laatste iets snellere cake knalde meteen uit elkaar en zorgde ervoor dat de rest van de schoten op ons en door de straat gingen... Ook gingen veel fluiters te lang door waardoor ze terug naar beneden kwamen.. niet meer dus:bye:
Als je zon hand vol met fluiters op je af ziet gaan dan bedenk je je nog wel een keer.

Fluiters gaan veel te lang door bij deze cake inderdaad gevaarlijke dingen.
Je kan denken dat ik overdrijf,maar wacht maar is als er een hele zooi van die fluiters je om de oren vliegen met gevaar voor omstanders zoals er gister gebeurde.

Dat was wel even leuke teringherrie om 10u. Goeie lange fluit met nog goeie ti-salute er achteraan. Heerlijk bakkie om wat herrie te schoppen!

Inderdaad, goede lange fluit met nog goeie ti-salute er achteraan. Ook hier zat hij in het 10 uur projectje verwerkt.

Hier ook geen problemen mee gehad. Stonden er 4 op de finale pallet, helaas gingen er maar 2 af. Dus we hebben er al 2 voor volgend jaar :D

Fluit en knal waren gewoon weer erg goed, alleen jammer dat hier de ti boeketten vol met sterren zaten ala thunderflower.

Back
Bovenaan