Screaming Salute

Of herman de haan gooit ff een extra prijs er op..
Of royal doet aan onverklaarbare prijsstijgingen alla lesli praktijken.

tis nu 2,55 duurder hoor.....cake is niet opeens met 5 of 10 euro in prijs gestegen? Daarbij: Royal heeft volgens mij al die jaren nog niet echt aan prijsstijgingen gedaan....soms moet dat helaas wel een keertje...

tis nu 2,55 duurder hoor.....cake is niet opeens met 5 of 10 euro in prijs gestegen? Daarbij: Royal heeft volgens mij al die jaren nog niet echt aan prijsstijgingen gedaan....soms moet dat helaas wel een keertje...

Lieve Lezers, Beste Freaks.

Dat klopt dat de prijzen iets om hoog zijn gegaan, helaas maar door de BATCH testen die dit jaar erop moet zitten ten gevolge van het nieuwe vuurwerk besluit per 1 juli 2012 is er geen ontkomen aan.

Een verhaal over A klasse kruit of hogere transport kosten hebben wij niet. 3 jaren hebben we onze prijzen weten te handhaven, nu moet er iets bij.

Jullie zouden het eens moeten testen bij de vuurwerk collega die we hebben. Moet je het op maat, tube grote en kruit inhoud testen, dan zal je merken dat Royal Fireworks prima prijzen heeft ten opzichte van de concurrent.

Dat erbij de dollar ten gevolge van de Europese crisis in Spanje en Griekenland maken de koersen ook niet bevorderlijk.

Wij zullen binnenkort een nieuw item/artikel publiceren dan hopen we dat jullie het verschil zullen gaan zien en nog meer de artikelen van Royal Fireworks weten te waarderen.

Royal Fireworks niet de enige maar wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ik geniet ook van jullie vuurwerk..
Maar juist omdat jullie de prijs laag hebben kunnen houden valt de prijssrijging nu extra op.
Maar kwaliteit boven alles

Nou dat doe ik al en volgens mij vele met mij:bye:

mooi om te horen! Maar nog ff dan!

Wij denken echt dat het de moeite waard is en dan gaan jullie allemaal het verschil ervaren met de andere vuurwerk merken en het A,B,C,D kwaliteit kruit soorten. :bye:

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ik neem aan dat je op zuivere chems doeld die worden gebruikt in de pyrotechnuek?
Want dat zal betekenen dat we helderdere kleuren dan ooit tevoren kunnen verwachten.
Dat stemt mij gelukkig.
Groot groter grootst is niet altijd beter.
Ik zie idd liever betere kleuren fie langer blijven hangen!

Filmpje:

(Het mooist in HD)

De fluit vond ik goed, de knal had harder gemogen en jammer genoeg toch ook erg veel sterren bij de ti-salutes.

Ik ben gek op deze cake.
Heerlijke combi zoon lange fluit na knal.
Ik zie dit product meer als een cake voor overdag of voor in de vooravond.
De prijs is wel oke met de hoeveelheid schoten.
Natuurlijk zijn er hardere knal cakes op de markt.
Maar er is er geen een zo uniek als deze.
Deze komt meerdere malen bij mij in het assortiment.
Lekker 10 uur projectje!

Is de burst verbeterd dit jaar ? Lijkt op de demo filmpjes wat harder te gaan dan de 2011 productie zonder sterren.

Misschien dat ze iets harder gaan omdat ze een jaar in een droge bunker hebben gestaan. wie weet?:p
De Screaming Salute, geschoten op de demo was productie 2011. Er is dus helemaal niks veranderd.
Sterren zaten er vorig jaar ook al in. Het filmpje van Anaconda bevestigd dat trouwens ook.

Lijkt me een mooie vervanger voor de zware jongens :). Deze komt er gewoon 4x bij dit jaar. Heerlijk, die rotherrie. Kan me er nu al op verheugen :).

Back
Bovenaan