Riakeo 500

Als deze volgend jaar nog eens 25€ is neem ik er twee.
effect grote en kwaliteit van de sterren zijn heel erg goed!

Vond hem meer dan prima, zeker voor het geld. Geen dikke rammer (de burst is inderdaad niet heel hard) maar mooie felle kleuren en dikke crackling palms. Leuke finale ook met de w-shape ervoor. Zou hem 100% weer nemen voor die 25 euro.

Geen overdreven harde burst nee, ik zou bijna zeggen: gelukkig niet.
Heeft deze cake ook niet nodig.
Ik vond 'm zeer goed voor de 20 euro die ik er voor moest betalen.
Je moet wel een beetje geluk hebben dat de boeketten goed vallen.

Ja, ongekende topper dit vanuit Riakeo, zeker als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding. Burst is verrassend hard en de effecten zijn groots uitgevoerd, heel gaaf die wisselende gekleurde blink er tussendoor.

Ik zie een hoop positieve reacties. Echter op de films lijkt de spreiding van de knetterpalmen tegen te vallen. Is dit gezichtsbedrog / filmdegradatie?

Ik zie een hoop positieve reacties. Echter op de films lijkt de spreiding van de knetterpalmen tegen te vallen. Is dit gezichtsbedrog / filmdegradatie?
In het echt valt deze echt niet tegen en de spreiding is gewoon goed. Prijs- kwaliteitsverhouding is heel goed.

Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.

Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.
Ik vond het effect echt prima. Spreiding was dik in orde in de straat. Had er helaas maar eentje aangeschaft, omdat ik toch een klein beetje huiverig was over een 30mm zonder kooi... Hoop er dit jaar nog een aantal te kunnen kunnen scoren. Als ze voor 24,95 in de buurt te vinden zijn gaan er direct 4 in de winkelmand!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan