Stefan Works
VWC lid
Erg mooi die crackling palmen en zeker voor het geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooi vooruitzicht en betreft het weer duim ik met je mee.Twee keer in de pocket voor dit jaarHopen op perfect weer waardoor de palmen mooi gaan uitkomen.
In het echt valt deze echt niet tegen en de spreiding is gewoon goed. Prijs- kwaliteitsverhouding is heel goed.Ik zie een hoop positieve reacties. Echter op de films lijkt de spreiding van de knetterpalmen tegen te vallen. Is dit gezichtsbedrog / filmdegradatie?
Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.Ik zie een hoop positieve reacties. Echter op de films lijkt de spreiding van de knetterpalmen tegen te vallen. Is dit gezichtsbedrog / filmdegradatie?
Ik vond het effect echt prima. Spreiding was dik in orde in de straat. Had er helaas maar eentje aangeschaft, omdat ik toch een klein beetje huiverig was over een 30mm zonder kooi... Hoop er dit jaar nog een aantal te kunnen kunnen scoren. Als ze voor 24,95 in de buurt te vinden zijn gaan er direct 4 in de winkelmand!Exact mijn gedachte, enkel gebaseerd op de films. Ook op de laatste film van Bakker023 lijken de effecten mooi maar wat compact te zijn.