Return of the Phoenix

Fluit leek in de open vlakte inderdaad iets minder hard te zijn, maar ik denk dat dit in de straat heel anders gaat zijn. Tempo was perfect opbouwend.

Ik vond hem wel in perfect tempo en mooi constant schieten. Geluid leek wat vlak, maar de cake stond ook ruim 60 meter van de voorste rij van het publiek. In de straat is het soms net een tiende van deze afstand..
Absoluut waar. Tempo prima en mooi constant.
Was neem ik aan nieuwe batch met kartonkokers?

Laatst bewerkt:
Vanavond gezien bij Harrieboem waar die per 2 werd geschoten. Ik had hem nog niet eerder live gezien dus ik had niet echt vergelijkingsmateriaal. Desondanks was die zoals ik wel verwacht had. Echt pijn aan de oren deed het niet. Alleen het laatste salvo ging wel lekker door merg en been.

Nieuwe versie is, net als bv Special 4, lager dan de ouwe. Alles om de stabiliteit, ik maak me meer zorgen om dat eerste stukje lift en evt meer afzwaaien met wind. Fluit zal wel goed wezen en ik ben voorstander van minder plastic (nu aaaal die tasjes en brilletjes nog...)

De fluitbatterijen zonder effect waren altijd al karton net als de old school sckyscreamers van vulcan.. het gaat juist om de fluit naar effect cakes

Ik vond 'm wat tegenvallen. Hard er meer van verwacht. Zeker gezien de forse prijs.
Een leuke fluit maar niet het echte hele rauwe waar deze om bekend zou staan. Het zal overigens niet geholpen hebben dat die bij deels gelijk met Ultimate Chry ging. Die knalt overal bovenuit.

Had deze als finale 2 tegelijk naar 6 tegelijk. Dat was wel genieten hoor :D Misschien wat minder rauw dan een aantal jaar geleden maar dat mocht de pret niet drukken :D

Back
Bovenaan